Λέω να γράψω κάτι

αλλά πάλι τί νόημα να έχει. Με καίνε τα μάτια μου σήμερα, όλη την ημέρα στον υπολογιστή. Μου προκαλούνται κάτι περίεργα δάκρυα, είναι μάλλον που όλο και πιο μακριά φεύγει αυτή η παλιομουσική. Μάλλον πρέπει κι εγώ να φύγω μακριά της για να με ζητήσει.. χμ, χαμογελάω πικρά, μάλλον πρέπει να μπω κι εγώ φυλακή για να με ακούσετε.. Όλοι εσείς που θέλω να με ακούσετε, μάλλον πρέπει να έχω ένα χέρι, να έχω ξεπεράσει τη μάχη μου με τον καρκίνο ή το AIDS, να έχω κάποιο ψυχοπρόβλημα.. Αλλιώς τίποτα δεν θα γίνει.

Κι όμως ευτυχώς (μάλλον), είμαι ολόκληρος, νόμιμος, χωρίς καμία ανίατη ασθένεια, ωραίος, ψηλός και με σχετικά καλό μυαλό.. Ωραία.. Τότε μπορεί να είμαι από τους τυχερούς που θα γίνουν θύματα εκμετάλλευσης της τηλεθέασης, της διαφήμισης και άλλων τελοσπάντων που θα μπορούν να βγάλουν χρήματα (εστω και λίγα) από εμένα, τη μούρη μου, τον πόνο μου ή την μούρλια μου..

Αυτό κατάλαβα αυτές τις ημέρες. Οι κανονικοί δεν πάνε πουθενά. Τέλος οι κανονικοί. Δεν χωράμε άλλους. Θέλουμε ηλίθιους, άρρωστους, φυλακισμένους απ’ την μια, ωραίους, γεροδεμένους, χαζούληδες από την άλλη. Νιώσε τυχερός αν είσαι μέσα σ’ αυτούς γιατί το όνειρό σου θα πραγματοποιηθεί.. Μάλιστα, όσο πιο πάτο πιάσεις, τόσο πιο γρήγορα θαρθει η στιγμή που θα δικαιωθείς, μην απελπίζεσαι, σύρσου κι άλλο..ναι.. Τώρα όπου να ‘ναι θα σε φέρουν σε επαφή με κάποιον μεγάλο. Κάποιον κανονικό.. Από αυτούς τους λίγους που άλλους δεν θέλουν για παρέα κανονικούς, παρά περίεργους από κάθε άποψη, έτσι για να μην μπερδεύονται οι ρόλοι. Κανείς δεν τους μπερδεύει. Κανείς εξόν από σένα που πιστεύεις ότι αφού κάνεις παρέα τους είσαι κι εσύ ένας από αυτούς.. Καημένε μου.. κατάλαβέ το δεν θέλουν άλλους κανονικούς. Οι θέσεις είναι λίγες και αυτοί φοβούνται μην τις χάσουν. Αν κάνεις παρέα μαζί τους, πριν χαρείς, να σου πω κατι? Είσαι ή χαζός ή άρρωστος ή τρελός..

τραγούδησέ μας κάτι τώρα..

~ από alexpan στο Μαΐου 30, 2007.

5 Σχόλια to “Λέω να γράψω κάτι”

  1. καλημερα

    ας ψηφισουμε για τον Παρθενωνα μας
    φιλια
    Ριτα

    Η Αγγλική Επιτροπή έχει ‘ανεβάσει’ στό διαδίκτυο την ιστοσελίδα
    http://www.parthenonuk.com ,
    όπου πραγματοποιείται ψηφοφορία, γιά τα Μάρμαρα τού Παρθενώνα.

    Η ψηφοφορία ‘βολιδοσκοπεί’ τις προθέσεις αλλά και τις απόψεις και αντιδράσεις
    των πολιτών όλων των Χωρών για το εάν πρέπει να επιστραφούν τα Μάρμαρα του Παρθενώνα
    στην Ελλάδα και να τοποθετηθούν σε ειδικό Μουσειακό χώρο στην Ακρόπολη.

    Η ψηφοφορία είναι ανοικτή για όλους τους πολίτες όλων των Χωρών.

    Ψήφο YES ΤΩΡΑ!

    Ψηφίστε τώρα και ενημερώστε και άλλους για να ψηφίσουν και αυτοί!!!

    ΠΡΟΣΟΧΗ….. Για να έχει βαρύτητα η ψήφος σας, καλό θα ήταν να υπογράψετε ‘ηλεκτρονικά’.
    Αφού ψηφίσετε, αμέσως μετά να δώσετε το όνομα, το επώνυμό σας και το e-mail σας.

    Το πρόγραμμα καταχώρησης και καταμέτρησης των ψήφων, είναι ειδικά σχεδιασμένο,
    ώστε να δέχεται ΜΙΑ μόνο ψήφο από τόν καθένα!!

  2. Rita, αν και λίγο άσχετο (δεν πιστεύεις?), το κρατάω το comment σου μόνο και μόνο γιατί συμφωνώ..εγώ το έχω ήδη κάνει..

  3. Πολύ καυστικό και πολύ σωστό Αλέξη!!!

    Η στραβός είναι ο γυαλό ή στραβά αρμενίζουμε!!!

    Όπως και να ‘χει , εμείς κρατάμε γερά!!!

    🙂

  4. Thanx Emaki.. Τώρα αν κρατάω γερά δεν είμαι και τόσο σίγουρος.. χμμ…cu!

  5. Πόσο μου ταιριαζουν αυτα που γραφεις,το παραπανω με καθηλωσε.

Σχολιάστε

 
