Αλέξη μου…

Γράφω και τίποτα δε θα μείνει.. Τα πράγματα χειροτερεύουν, γράφω μπροστά σας.. Μπροστά σου.. Δε θέλω πια να μιλάω, μόνο να γράφω. Σου προξενώ την περιέργεια.. Τι να πω.. Δεν θέλω καθόλου.. αλλά πάλι μ’ αρέσει. Ποιος ξέρει τι θέλειάλλωστε σ’ αυτή την ζωή.. Δεν θα μείνει. τίποτα δε θα μείνει.

Μην ακούς.. μόνο γράφε. τίποτα μην ακούς μείνε μαζί μου. Μείνε με το μυαλό μου. Μείνε εδώ μικρό μου. Μικρέ μου. Μικρέ Αλέξη.. Ακόμα μικρός είσαι..

Ακόμα.. ακόμα εδώ κι όλο μικραίνεις, κι όλο σμικρύνεις, και μπαίνεις πιο βαθια στο καναπέ να μη σε βλέπουν, να μην προσέχουν.. Έτσι, να γελούν μεταξύ τους, να μιλούν μεταξύ τους. Κι εσύ να κλαις μέσα σου, εσύ να είσαι μόνος οπουδήποτε. Πιο καλή η παρέα με σενα.. Με μένα πιο όμορφα. Πάλι η καρδιά μου μπερδεύεται.. Όχι.. το εννοώ κυριολεκτικά.. Πάλι μπερδεύεται.. και τι να κάνω.. Λες και είναι δικιά μου.. Δεν ξερω πιανού, πάντως δικιά μου δεν είναι. Τίποτα δε μου έμεινε.. Γράφω και τίποτα δε θα μείνει, όπως στα έλεγα..

Όπως στα έλεγα Αλέξη μου.. Όπως μου τα έλεγα..

Σ’ αγαπώ

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Σεπτεμβρίου 21, 2007.

Ένα Σχόλιο to “Αλέξη μου…”

  1. Ma einai dikia sou…….panta dikia sou itan……Ola sou emeinan, aplwneis to vlemma kai ta aggizeis, ta zwntaneueis, ta anastaineis……ekei, <>, ekei, mesa sou……. panta ola se sena menoun…….grafeis kai ola panta edw tha menoun……….opws ta elega……. opws sou ta elega…….

Σχολιάστε

 
