Στο αεροπλάνο (φεύγω)

Δεν μ’ αφήνεις να ξεφύγω αλλά στην έκανα

Είμαι εδώ και περιμένω ν’ ανεβώ

στου ουρανού σου το μουντό το κατασκεύασμα

..τα υπόλοιπα σαν απογειωθώ

_

Εδώ πατάω ακόμα πάνω σου και σέβομαι

τις όμορφες στιγμές που έχω ζήσει

συγγνώμη όμως που από τώρα ονειρεύομαι

πως απ’ τον χάρτη μου έχεις για πάντα σβήσει

_

Είπαν μεγάφωνα πως πρέπει να σ’ αφήσουμε

κυλάω πάνω σου για τελευταία φορά

για λίγο την βαρύτητα ας νικήσουμε,

σε λίγη ώρα θα πατάμε στη χαρά!

_

Μας καθυστέρησε το πλήθος στον αέρα σου

κόσμος πολύς πηγαινοέρχεται σε σένα,

κανείς δε φαίνεται να είναι από τα μέρη σου

όλοι γυρεύουνε να φάνε από τα ξένα.

_

Τώρα που βρίσκεσαι από κάτω από τα σύννεφα

θυμάμαι τις ωραίες σου στιγμές

και σιγουρεύομαι, δε θα μου λείψεις σύντομα

γιατί στη γλώσσα μου μιλούσανε κι αυτές!!

_

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 3, 2007.

Σχολιάστε

 
