Ρωτήστε..

Αν τόσο πια θες να κρατήσεις κάτι από εμένα, κράτησε τον τίτλο του προηγούμενου post. Και συνήθισε κι εσύ όπως κι εσείς που πολλά θέλατε να κρατήσετε από εμένα, όλα, και τελικά «μάλλον με περάσατε για κάποιον άλλο», μήπως και βρείτε τρόπο να μην με κρατάτε πια.
Όπως συνηθίζω κι εγώ στη μοναξιά μου, κι όπως με ενοχλώ εγώ, έτσι συνηθίστε κι εσείς. Να μείνουμε μόνοι, να μη μιλάει κανείς σε κανένα, να μην παρεξηγούμαστε άλλο, να γλυτώσουμε.
Σου μιλάω σκληρά, μα πάνω από όλα σκληρά μιλάω και φέρομαι σε μένα. Λίγα καταλαβαίνεις από αυτά που σου λέω, τα πιο σημαντικά σου ξεφεύγουν. Όχι που είσαι χαζή, αλλά που είμαι αυτός ο άλλος για τον οποίο με πέρασες. Γιατί αυτός -δυστυχώς- είμαι, όσο κι αν προσπαθήσεις να πείσειςτον εαυτό σου για το αντίθετο. Κι εσύ, κι εσύ και όλοι.
Δεν άλλαξα, δεν χάζεψα, δεν είμαι μόνο ζώο. Θέλετε να κρατήσετε τη ζωώδη μου μορφή για να αηδιάζετε με τη σκέψη μου μήπως και βρείτε δικαιολογία να ξεφύγετε. Σε αυτό λοιπόν είμαι πολύ καλός. Σας δίνω καθημερινά χιλιάδες δικαιολογίες για να ξεφύγετε από εμένα. Ό,τι ακριβώς χρειάζεστε. Συμπληρώνει έτσι ο ένας τον άλλο και όλοι είμαστε μια χαρά. Αλλά όλα τα άλλα, αυτά που με φτιάχνουν -τα κομμάτια μου- φρόνιμα τα κρατάω σε μένα, και τα βγάζω και μιλώ και ζω μαζί τους μόνο αν βρεθώ μοναχός μου. Σε σένα θα δείχνω τις βλακείες μου, τις χαζομάρες και τα ζωώδη ένστικτά μου τις νύχτες. Αυτά αποφάσισα να σου δείξω. Αυτά αποφάσισα να μάθετε για μένα. Κι όλες σιγά σιγά αρχίζετε και με καταλαβαίνετε. Καταλαβαίνετε τι κωλόπαιδο είμαι, πόσο αλήτης κι επιφανειακός σεξουαλικός άνθρωπος είμαι. Και βρίσκετε για άλλη μια φορά την δικαιολογία να ξεφύγετε. Να πάτε αλλού. Να πάτε. Κανένα πρόβλημα, αν τόσο καιρό που πάλευες, τόσο καιρό που παλεύατε (γιατί παλεύατε) να με μάθετε, αυτό είναι που σας έμεινε..ας είναι.
Πραγματικά δε θλίβομαι καθόλου. Έσεις θα έπρεπε να θλίβεστε. Αλλά πιο εύκολα συνθλίβεστε εσείς. Από μένα. Και χωρίς τίποτα άλλο να μπορείτε να κάνετε φεύγετε βρίζοντας. Αηδιασμένες από το κενό μου, που με τόσο ωραίες λέξεις τραγουδισμένες γέμιζα. Τάχα για να νομίσετε πως εσωτερικά τουλάχιστον είμαι ωραίος. Αλλά κι εκεί χάλια , αποφασίσατε. Κι εκεί -είπες- σκατά. «Γιατί λοιπόν να προσπαθώ? Για τον αλήτη»
Δεν με νοιάζει καθόλου, ούτε τι σκέφτεσαι ούτε αν σου έδωσα λάθος εντύπωση. Ξέρω τι σκέφτεσαι και λάθος εντύπωση ήθελα να σου δώσω. Λάθος εντύπωση σας δίνω. Κι εδώ σ’ αυτό του σύγχρονου κόσμου το ημερολόγιο, και όταν τραγουδώ μπροστά σας με πάθος, και όταν περνάμε χαζά και όταν περνάμε έξυπνα.
Όπως και να χει.Δε  νομίζω να κατάλαβες και τίποτα. Δεν περιμένω από κανένα να καταλάβει οτιδήποτε. Όχι τουλάχιστο πρωτού καταλάβω εγώ.

Αρκετά άκουσες. Αρκετά δε νομίζετε ότι ακούσατε για μένα? Από εμένα? Ρωτήστε και τους γύρω σας για μένα. Καλύτερα ίσως με ξέρουν. Ρωτήστε όλες αυτές. Εύκολα θα βρείτε αρκετές. Ρωτήστε τις, γιατί έφυγαν? Θα σας πουν τότε τη γνώμη τους για μένα και εύκολα θα μάθετε για μένα.. χωρίς εμένα. Τι με διαβάζετε εμένα, τι με κοιτάτε. Τραγούδι δε θα ακούσετε (μπορεί και ευτυχώς) από εμένα.

Αφήστε με εδώ, στη βρωμερή γωνιά μου. Να σκέφτομαι και να γράφω όπως στο δημοτικό. Χμ.. θυμάμαι ακόμα εκείνο το μάθημα. Θυμάμαι ότι δε σκεφτόμουν καθόλου τι έγραφα. Να, όπως τώρα. Μακάρι να μη μεγάλωσα καθόλου από τότε.. Μακάρι.

Ρωτήστε τις λοιπόν για μένα. Όλο και κάτι θα μάθετε. Κι αν σας πουν στην αρχή καλά, πιέστε τις λίγο. Φωτιές τα μίση, δηλητήριο η αηδία τους για μένα. Ρωτήστε. Εύκολο να τις βρείτε.. αφήστε εμένα να ωρίομαι, να λέω τα ίδια και τα ίδια. Μάθετε για μένα. είναι εύκολο πια, παντού θα βρείτε γνώμες για μένα. Χωρίς όμως εμένα.
Ρωτήστε τις.. και περιέργως, σαν μάθετε αν δεν είναι κόπος, θέλω κι εγώ να γευτώ λίγο από αυτό το δηλητήριο που αφήνω πίσω μου. Θα μου φέρετε λίγο πίσω? Κάποιος? Αν γίνεται..
Αν γινόταν..
Ρωτήστε τις..

~ από alexpan στο Νοέμβριος 4, 2007.

2 Σχόλια to “Ρωτήστε..”

  1. » … Αφού όλα τα μοιράστηκα με σένα πριν τα νιώσω…»

  2. (sorry gia ta greeklish)
    Na mh miloyse kanenas se kanena.. 8a htan alliws. Oyte pare3hghseis, oyte koytsompolia, oyte apogohteysh, oyte pikres, oyte syzhthseis poy den 8es na ginoyn, oyte logia asxhma, oyte skepseis poy emeinan aneipwtes. Oyte ateleiwtes siwpes. Oyte hxos, oyte fwnh. Oyte glyka logia. Oyte h fwnh ths, aderfi. Oxi th fwnh ths. Mono ayto mh moy pareis. Mh moy pareis thn elpida na thn 3anakoysw. 3erw pali kratiemai kai trabiemai se mia sxesh poy den yparxei. Den eixe kai den exei elpides na ypar3ei opws dyo an8rwpoi 8a h8elan. Alla den einai ayto poy mas krataei zwntanoys? Kai bebaia mporeis na zhseis xwris ayto. Xwris na milas, na eisai monaxos. Mhn to dokimaseis omws. Einai oi sxeseis mas me toys an8rwpoys poy mas kanoyn na synexisoyme, ti les? Graf’toys oloys. Einai o eykolos tropos. Den asxoleisai me kanenan, den se noiazei tipota, epikentrwnesai ston eayto soy. Olos o xronos gia sena! Kai otan ta taktopoihseis ola (giati kati 8a yparxei na ftia3eis)? Ki otan den yparxei kati allo? Den 8a bare8eis kapote? 8a arxiseis na koitas toys an8rwpoys gyrw soy poy milane.. 8a arxiseis na 3anamilas. Kai 8a 3anamilhseis me aytoys poy egrapses prin ligo kairo. Kai 8a exoyn alla3ei! Kai mono an einai genaiodwroi 8a se 3anadextoyn. Ka8enas xreiazetai xrono gia ton eayto toy. Oxi omws na mhn milame ka8oloy. Na zhtame xwro kai xrono. Erxontai kai xristoygenna… Agaphte ah-basilh, ayth th xronia 8elw ligo xrono, ton topo moy ton dinei h Elladitsa moy!

Σχολιάστε

 
