Καρναβάλι: έναρξη

Άρχισε πάλι σε μια πλατεία,

πυροτεχνήματα,ρούχα γελοία..

Τι σας συμβαίνει δυο μήνες τώρα,

κι όλο ψωνίζετε, κάνετε δώρα ..

Γιατί χορεύουμε?

Γιατί γελάμε?

Γιατί μεθάω όπου με πάνε?

_

Γιατί ήρθε πάλι το ξαρναβάλι,

γεμίζει η πόλη ζωή μεγάλη

Τα καρναβάλια όλα τους χάλια

πετούν στους δρόμους άδεια μπουκάλια.

_

Ελάτε κι άλλοι στο καρναβάλι

όλοι χωράνε σ’ αυτή τη ζάλη

Ελάτε όσοι να μας πληρώσετε

ό,τι δεν είχαμε να μας το δώσετε..

_

Θα μείνω πάντα καρνάβαλος

να σου χορεύω και να παιδεύομαι..

Κι ο λόγος πάλι παράλογος..

γιατί μεθάω? ..που σ’ ονειρεύομαι!

_

αλεξης Π.

~ από alexpan στο Ιανουαρίου 26, 2008.

9 Σχόλια to “Καρναβάλι: έναρξη”

  1. Δημιουργικος θυμος Αλεξη μου.
    Το διαβαζω ξανα και ξανα,ψεγαδι δεν βρισκω:)
    Kαλησπερα και καλη εβδομαδα

  2. Δημιουργικός θυμός..!Ακριβώς!
    Τελευταία πολύ δημιουργικός θα έλεγα!
    ευχαριστώ σε!
    Καιρός πολύς από το τελευταίο σχόλιο σε αυτό εδώ το μπλογκ..
    μπορεί να φταίει ο θυμός.. Σίγουρα.
    αλέξης π.

  3. «Sigoura». Nai … sigoura!!

  4. όχι?
    εγώ πάλι λέω ναι.
    αλεξης π.

  5. Σκέφτομαι πως πολλοι φορούν ΜΑΣΚΕΣ όλο το χρόνο…
    Ίσως λοιπόν στον Καρναβαλι να είναι οι μόνο μέρες που τις βγάζουν…

    Η τελευταία στροφή , μου άρεσε ιδιαίτερα…

    Τα φιλιά μου!

  6. Εγω θυμωνω πολυ πολυ πολυ σπανια Αλεξη.Τοσο σπανια που ειναι αξιο αποριας.Δεν εγραφα γιατι διαισθανομουν πως ειχες κλειστει λιγο.Πραγμα που συμβαινει σε ολους και ειναι απολυτως σεβαστο.
    🙂

  7. Εμάκι μου..τις βγάζουν κ βάζουν αλλες. Θα μου πεις αυτές είναι πολύ πιο ακίνδυνες. Ας ζήσουμε λοιπόν το ακίνδυνο καρναβάλι για άλλη μια φορά μεταμφιεσμένοι σε χαρούμενοι άνθρωποι. Συμφωνώ..!
    ..πάντως εγώ θα έχω ένα λόγο να μεθάω,για να ονειρεύομαι πιο εύκολα, μπορείτε να βρείτε κι εσείς ενα και θα είμαστε μια χαρα!Κάτι θα έχετε σίγουρα στο μυαλό σας..Σίγουρα.(!)
    Ευχαριστώ Εμάκι μου! Καλή συνέχεια!
    αλέξης π.

  8. Διόνη μου, νομίζω οι γύρω σου σε ανοίγουν και σε κλείνουν όποτε θέλουν. Τουλάχιστον εμένα. Είμαι λίγο παραπάνω έρμαιό τους η αλήθεια είναι. Ή έτσι θέλω να πιστεύουν και να πιστεύω κι εγώ. ποιος ξέρει..?
    (κόσμος πολύς σήμερα!ω χαρά μου!!Αλήθεια!)
    φταίει ο θυμός μήπως?Σίγουρα! Ε Ddd μου?
    ναι..
    αλέξης π.

  9. 🙂 Mi me kaneis na zitaw na thumwneis pio suxna……..

Σχολιάστε

 
