Ωραία μάτια που χεις..

..είπε στον ξένο.

..Υπάρχουν τόσες όμορφες γυναίκες, από παντού.

Μα αυτές.. αυτες οι ελληνίδες! Οι κλασικές μαυρομαλλούσες με πλεξούδες τα μαλλιά και τα μεγάλα καστανά μάτια. Που κλαιν χωρίς δάκρυα. Εφτακόσια ζευγάρια ελληνικά μάτια. Σε κοιτάν βαθιά στα μάτια και σου προκαλούν ένα περίεργο σεβασμό..! Σε κοιταν μες στα μάτια σχεδόν τρομαγμένες..και τρομάζεις κι εσύ με τη σειρά σου..

Όμορφα ελληνικά μάτια, γεμίσατε ξενους τόπους. Και που και που κοιτάτε προς τα δω, σας ακούω να μου μιλάτε και ψιθυρίζω..

Ελλάδα.. Ελλάδα μου..

Και σα να κλαίω κι εγώ χωρίς να δακρύζω..

«Ωραία μάτια που χεις..»

 

αλεξης π.

~ από alexpan στο Ιανουαρίου 30, 2008.

4 Σχόλια to “Ωραία μάτια που χεις..”

  1. «Και σα να κλαίω κι εγώ χωρίς να δακρύζω..»

    Αυτό το κλάμα είναι πιο οδυνηρό από εκείνο που έχει δάκρυα…

    Τα μάτια της ψυχής σου δείχνουν λυπημένα , αλλά εξακολουθούν να είναι όμορφα…

    Καλή σου μερα!

  2. Σ΄ ευχαριστώ Εμάκι μου, που με κοιτάς στα μάτια!
    αλέξης π.

  3. Προχωρα προχωρα τωρα που ξερεις τι ζηταει η ψυχουλα σου πραγματικα .Ερωτας ειναι και σε μαλακωνει Αλεξη μου.
    (χεχε σε διαβαζω κι ας λειπω)και χαιρομαιιιιι πολυυυ για σενα.
    Θα χαρω περισσοτερο ακομα να σε δω και σενα μεσα στην φωτογραφια διπλα στην κουκλιτσα 😉
    Φιλια πολλα
    Φιλικα και ειλικρινα
    «Η»

  4. Σε ευχαριστώ για την πρόσκληση καλέ μου φίλε!!!

    Να είσαι πάντα καλά και να τραγουδάς τόσο όμορφα τραγούδια!!!

Σχολιάστε

 
