υποκατάστατα

Δεν κυκλοφορώ σε υποκατάστατα. Κανένας μας. Αυτό ειναι και το μόνο που πρέπει να θυμάσαι πάντα για μένα. Είναι άδικο να με ψάξεις κάπου αλλού όταν εμένα θες. Καλύτερα μη με θες. Δεν θα με πειράξει καθόλου τότε. Αλλά μη με αντικαταστήσεις με κάποιο υποκατάστατο. Σε παρακαλώ. Αυτό είναι που φοβάμαι. Αντίθετα με τους ανθρώπους που φοβούνται ακριβώς το αντίθετο. Που φοβούνται να κυνηγήσουν αυτό που θέλουν, που φοβούνται μέχρι και να θελήσουν αυτό που θέλουν. Το χειρότερο πράγμα. Να προτιμάς ένα υποκατάστατο επειδή δεν έχεις τη δύναμη να προσπαθήσεις για αυτό που θες. Είτε είμαι εγώ είτε είναι κάποιος άλλος. Όλοι μοναδικοί είμαστε. Εγώ αυτό που θέλω είναι να προστατέψω την μοναδικότητά μου. Αν είναι να με ψάχνεις σε άλλους λοιπόν πείσε με πως δεν είμαι εγώ αυτος που θες πρώτα. Γιατί… γιατί δεν κυκλοφορώ σε υποκατάστατα. Αλήθεια!

ούτε εγώ,

ούτε κανείς.

Αλέξης π.

~ από alexpan στο Ιουλίου 7, 2008.

12 Σχόλια to “υποκατάστατα”

  1. Γεια,
    Παίρνω το θάρρος να σου γράψω αν και δεν συνηθίζω να απαντάω σε ανθρώπους που αισθάνομαι ότι ξέρουν πιο πολλά από εμένα…. Είμαι 17 χρονών, μαθητής που μόλις τελείωσε τη Β Λυκείου. Το όνειρό μου είναι να γίνω ΒΙΟΛΟΓΟΣ (το γράφω επίτηδες με κεφαλαία) και να ακολουθήσω μια πορεία σαν τη δικιά σου. Διάβασα όλα τα κείμενά σου στα μπλογκ σου και πραγματικά με ενέπνευσες. Μπορείς να συνδυάσεις την ευαισθησία ενός καλλιτέχνη με την γνώση ενός πραγματικού επιστήμονα, όχι από αυτούς που απλά έχουν τον τίτλο…Θέλω και εγώ μια μέρα να μπορώ να πω πως είμαι ΒΙΟΛΟΓΟΣ αλλά όχι μονοδιάστατος… Σε ευχαριστώ για τα κείμενά σου.

  2. Γεια σου Τάσο,
    Σ ευαριστώ για το θάρρος σου να μου γράψεις..αν κ δεν το συνηθίζεις! Σου εύχομαι να γίνεις αυτό που θέλεις στη ζωή σου κ είμαι σίγουρος ότι θα τα καταφέρεις. Να ξέρεις ότι δεν υπάρχει εκείνη η στιγμή που λέμε «ωραία!τώρα έγινα αυτό που πάντα ήθελα!», συνεχώς θέλουμε κάτι άλλο από αυτό που είμαστε. Έτσι τουλάχιστο νοιώθω εγώ, δεν έχω ακόμη φτάσει ούτε κατά διάνοια αυτό που θέλω να είμαι πραγματικά. Ίσως αν αυτοί οι 5.056 άνθρωποι που έχουν έρθει εδώ όλο αυτό τον καιρό μου έλεγαν κάποια σκέψη τους, να ήμουν πιο κοντά σε ότι θα ήθελα να είμαι.. αλλά τεσπά.. φτάνουν οι λίγοι (μπορεί κ όχι) που είπαν να μη φύγουν αλλά να μείνουν εδώ με ένα τους σχόλιο..Μέσα σε αυτούς κι εσύ!

    Σ’ ευχαριστώ για την προσοχή σου, χίλια ευχαριστώ ειλικρινά. Το αν την αξίζω ή όχι θα δείξει! Σου εύχομαι λοιπόν ολόψυχα να μείνεις έτσι όπως είσαι και να γίνεις τελικά κι εσύ ένας πολυδιάστατος ΒΙΟΛΟΓΟΣ!!!

    ..τι λες? δεν είναι ώρα για διάβασμα τώρα?? εγώ τουλάχιστον θα προσπαθήσω… 🙂

    ..εγώ ευχαριστώ που έδωσες νόημα στα κείμενά μου..

    αλέξης π.

  3. Πέρασα απλά να πω μια καλησπέρα…

    Ελπίζω να είσαι καλά!!!

    Α! Είμαι της ίδιας άποψης με εσένα…ο καθένας είναι μοναδικός…όμως καμιά φορά αναγκάζεσαι να ζεις με υποκατάστατα.
    Όχι γιατί παραιτείσαι απ’ την μάχη , αλλά γιατί πιστεύεις ότι αυτό που λαχταράς μπορεί και να μη σου αξίζει.(λάθος σκέψη , αλλά νομίζω ότι ο καθένας μας την έχει κάνει κάποια στιγμή στην ζωή του, εστώ και περιστασιακά, μέχρι να πάρει τα πάνω του!)

    Καλά να περνάς!

  4. Εμάκι μου????
    πολύ χαίρομαι που μου γραφεις κ περνας έτσι απλα για μια καλησπέρα!!
    δεν είμαι κ πολύ καλά αλλα it’s ok, πως θα έγραφα αλλιώς?? 🙂

    Αυτό λοιπόν δεν είναι χαζό?Να μην πολεμάς γι αυτό που θες πραγματικά?? Αν θες εμένα, ΕΜΕΝΑ θες. Είτε είμαι παπάς, είτε παντρεμένος είτε gay (μακριά απο εμάς!). Πάλεψε λοιπόν!

    Επένδυσε χρόνο!Μπορεί να μην τα καταφερεις, αλοίμονο, αλλά πάλεψε!

    Αυτό πιστεύω εγώ, αλλά πολύ σπάνια το βλέπω.

    αυτά!

    ευχαριστώ που με διαβάζεις ακόμα Εμάκι, αν κ ο χρόνος σου γίνεται ολοένα κ πιο πολύτιμος είμαι σίγουρος!

    Κι εσύ να σαι καλά (που νομίζω πως είσαι μια χαρά, ε??)

    φιλιά,

    αλέξης π.

  5. Egw pali pisteuw pws otan dialegeis pou tha ependuseis to xrono sou, ofeileis na PISTEUEIS sto feedback autis tis ependusis. An mesa sou tipota de sou leei oti auti i ependusi tha exei apotelesma, tote min tin kaneis…giati polu apla simainei oti i den tin thes arketa i oti den einai gia sena…An niwtheis etsi, tote ependuse to xrono sou, ti mera sou, ti nuxta sou, ti zwi sou, tin kardia sou, tin kathimerinotita sou, se kati pou thes polu perissotero,se kati allo…polu kalutero, polu pio euergetiko, polu pio diko sou apo otidipote eixes thelisei ws twra…Min kouvalas omws tin anuparkti aisthisi tou anikanopoiitou, tou anekplirwtou, pou i proigoumeni epithumia sou afise…Aplws proxwras…kai ZEIS!! Osa thes,opws ta thes, giati ta aksizeis,ta diekdikeis kai ta kerdizeis…ta ZEIS!!!

  6. «An mesa sou tipota de sou leei oti auti i ependusi tha exei apotelesma, tote min tin kaneis»
    …Πραγματικά δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο. Δηλαδή μου λες ότι αν δεν έχει προσυμφωνηθεί με ένα συμβόλαιο ότι θα έχεις αποτέλεσμα σε αυτό που κάνεις, καλύτερα μην κάνεις τίποτα. Αυτό κι αν είναι συμβιβασμός. Εγώ θα πρότεινα να ΜΗΝ ζεις έτσι. Θέλεις κάτι. Π Α Λ Ε Ψ Ε ! Τόσο απλό.

    Εγώ πάντως προτιμώ να είμαι ό,τι αγαπώ, όχι ό,τι με αγαπάει.. Και αυτό φωναζω σε όλους. Και σε σένα. Αλλά δεν λες να καταλάβεις εσύ συγκεκριμένα..

    Θυμήσου ένα όμορφο τραγουδάκι που λέει «και τι σε νοιάζει εσένα αν σ’ αγαπώ? ΔΕΝ θα μου πεις εμενα για ποιον θα ζω!» ..Λοιπόν, έτσι ακριβώς. Ζω για όποιον αγαπώ, ανεξάρτητα από το τι θα πάρω πίσω. Δεν με νοιάζει τι θα πάρω πίσω. Καντε μια προσπάθεια να ζήστε έτσι όσο αντέξει ο καθένας μας.. πιστεύω αξίζει.

    φιλια ddd, και thanx που ξαναήρθες!Εξάλλου εσύ το ξέρεις πολύ καλά ότι μ αρέσει να μη συμφωνώ σε τίποτα μαζί σου, αλλά κ γενικα!

    αλέξης π.

  7. Oxi, den eipa na uparxei sumvolaio…prepei na uparxei omws kai «kati» pera apo enan monimo,adiaperasto toixo…….allwste, gia na ginw kai pio safis…ola osa apofasizoume na zisoume, na diekdikisoume,na epileksoume…krinontai me vasi ta viwmata mas, kaka ta psemata. Otan epi posa xronia zeis prospathwntas na kaneis tous allous na allaksoun kai na se doun alliws,prospatheis me liga logia na kerdiseis osa pisteueis oti aksizeis…kapoia stigmi to stamatas kai koitas na ziseis gia na allakseis esu o idios kai opoios thelei na se dei, as se koitaksei monos tou!!! Auto eipa egw!!! Epilegeis kai ligo na ziseis ESU apo ena simeio kai meta…..auto ennoousa. Xwris na sou exei prodiagrapsei kaneis oti auto tha einai epituximeno, oti den tha xalasei aurio i methaurio. Toulaxiston omws exeis tin ikanopoiisi oti auti ti fora, ola pigan akrivws opws ta thes, xwris na anagkasteis esu pali na sumvivasteis, xwris na arkesteis sta liga, sta elaxista, xwris na meneis me auti ti thlipsi tou stixou «egw ksana sto tipota, sto genika esu….» alla kai oloklirou tou tragoudiou autou. Kai nai, to kserw oti diafwnoume kata koron, alla toulaxiston…katalavainomaste!!! Euxomai….

  8. ..μπα.. δε νομίζω.

    οκ, επελεξε λοιπόν να ζήσεις εσύ..ε και αν τώρα εκεί που ζεις όπως γουστάρεις σε βρει κανένας, άρχισε να τον γουστάρεις κι εσυ να γίνει η δουλειά.. Πρόσεξε μην αγαπήσεις κανένα, μην ερωτευτείς κανένα από μόνη σου γιατί μπορεί να μη σε θέλει αυτός και τότε..τι θα κάνεις τότε. Ναι,αυτό είναι σταμάτα να ερωτεύεσαι!Τώρα αν σου την πέσει κανένας κανε τα κουμάντα σου..

    Πρόσεξε μην ερωτευτείς ρεεε!!Το νου σου!

    αλέξης π.

    Υ.Γ. ΦΥΣΙΚΑ και ειρωνεύομαι!

  9. Prosexw…prosexw….min anisuxeis katholou!!!

    P.S. Eukolo to na eirwneuesai…k esu eisai gia ta duskola…einai meros k auto tis goiteias sou…tou profil pou provaleis…

  10. Δεν είναι εύκολο να ειρωνεύεσαι,γιατί το λες αυτό? Με την ειρωνία μπορείς να κάνεις τον άλλο να καταλάβει πιο.. έντονα. Να όπως εσύ τώρα..
    Κι επίσης δεν προβάλλω κανένα προφίλ, στυλάκι, χαρακτήρα ή οτιδήποτε

    Προβάλλω εμένα,αυτό που είμαι, που ποθώ και νοιώθω κάθε στιγμή.
    Κι αν μπορείς, κι αν αντέχεις, κάντο κι εσυ.

    φιλιά,
    αλέξης π.

  11. Den to sunexizw, aplws k mono giati epistrefei se mena auto pou thelw na pw, xwris kanenan antiktupo panw sou…kai auto einai kalo…vazei merika pragmata sti thesi tous gia akoma mia fora…

  12. έτσι έτσι.. με βαφτισες «τοίχο» και σταμάτησες να μου μιλάς! Απλό
    αλέξης π.

Σχολιάστε

 
