το παπακι

είμαι τόσο μόνος μες την ερημιά, μες την ερημιά του νου

κλέφτης κι αστυνόμος του δικού μου, του δικού μου ουρανού

θα περιμένω την αυγή να προσγειωθώ, να προσγειωθώ στη γη..

_

εχω πια ξεχάσει για ποιον λόγο τρα-, για ποιον λόγο τραγουδώ

τι κι αν σ’ έχω χάσει, θα ελπίζω να.. θα ελπίζω να σε δω..

κι ας μη σε νοιαζει και πολυ, αν εγώ περνώ και σου σιγοτραγουδώ,

_

κι ας μη σου καιγεται καρφί, απ’ έξω όταν περνώ και σου σιγοτραγουδώ…

..με το Νικόλα Άσιμο κι εσένα στο μυαλό..

αλέξης π.

~ από alexpan στο Ιουλίου 18, 2008.

2 Σχόλια to “το παπακι”

  1. O titlos pos kolaei me tous stixous?

  2. Από το τραγούδι του Ν. Άσημου, «το παπάκι»

    Οι στίχοι που έχω γράψει τραγουδιόνται με τον ίδιο τρόπο, προσπάθησε αν θέλεις!

    αλέξης π.

Σχολιάστε

 
