θόρυβοι

Εκεί που είμαι έτοιμος να κοιμηθώ πάντα θ’ ακούσω κάτι.. στην αρχή μου φαίνεται ένας ήχος πολύ οικείος. Ξεχνιέμαι βλέπεις κ νομίζω ότι βρίσκομαι στο σπίτι μου. «Η αλυσίδα του σκύλου», λέω από μέσα μου..»Η μάνα μου δίψασε και πάει στην κουζίνα» ή «γύρισε επιτέλους εκείνος ο αδερφός μου».. Ήχοι του σπιτιού..Όλα γνώριμα, λογικοί θόρυβοι της νύχτας που σε χαλαρώνουν και σε κάνουν να πιστέυεις πως όλα είναι καλά μέσα στο σπίτι.. Ώσπου..

Ώσπου συνηδητοποιείς ότι απλά εσύ δεν είσαι εκεί. Δεν είσαι στο σπίτι. Είσαι μόνος. Μακριά από όλα τα οικεία. Και οι ήχοι που ακούς καμιά σχέση δεν έχουν με όμορφα πράγματα. Τίποτα δεν δηλώνουν περί γαλήνης μέσα στο σπίτι. Ακούω ακόμα το διπλανό κρεβάτι να τρίζει.., μα δεν υπάρχει δίπλα κρεβάτι. Μόνο άνεμος.. Μόνο άνεμος..? Πετάγομαι πάλι επάνω και ψάχνω τον φταίχτη. Και φτάιχτης δεν υπάρχει. Καλύτερα ή χειρότερα..? Εδώ που είμαι καλύτερα. Αν ήμουν στο σπίτι απλά μπορεί να έβριζα χαμηλόφωνα τον αδερφό μου για να μην ξυπνήσει ο πατέρας μου. Αν ήμουν σπίτι θα υπήρχε κάποιος να χρεώσω τους θορύβους. Τώρα, εδώ είναι ορφανοί.. Και με τρομάζουν. Μετά από λίγο, αφού θυμηθώ που βρίσκομαι.. με τρομάζουν.

Καληνύχτα τώρα.. και ήσυχα!

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Σεπτεμβρίου 11, 2008.

Ένα Σχόλιο to “θόρυβοι”

  1. Μια Γαλλίδα άκουγε και εκείνη διάφορα και την κάψανε 😀

Σχολιάστε

 
