5 λεπτά..

Σκεψου κάτι για τα επόμενα 5 λεπτά..για το πως θα περάσουν… Θα μεινεις εδώ, θα ακούς το τραγούδι αυτό -συνέχεια το ίδιο- βουρκώνοντας κάθε φορά που θα ζητάει κι άλλα? Ή μήπως θα σκεφτείς κάτι?? κάτι δικό σου που μέχρι τώρα δεν υπήρχε.. Που μέχρι τώρα δεν το διάβασε, δεν το έζησε κανένας.. Σκέψου τι πρέπει να κάνεις τα επόμενα 3 λεπτά..

Φοβάμαι πως κ αυτά τα λεπτά που περιμένω υπομονετικά να περάσουν δεν θα πω την αλήθεια.. Μάλλον θα πρέπει να προσθέσεις ακόμα 3 λεπτά στα εικοσι πέντε χρόνια που σου κρύβω την αλήθεια..ψυχή μου..

Θα αντέξεις. Είμαι σίγουρος, όλοι θ’ αντέξετε αφού αντέχω εγώ..

Πέρασες λοιπόν μαζί μου ακόμα 5 λεπτά χωρίς να μάθεις τίποτα το αληθινό..και τι μ’ αυτό..?? Δεν θα μ’ αγαπάς τώρα πια..θα μου θυμώσεις..? Θα αντέξεις ακόμα λίγο χωρίς εμένα.. είμαι σίγουρος..

3..2..1..

…Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Ιανουαρίου 16, 2009.

Ένα Σχόλιο to “5 λεπτά..”

  1. Σε μισό λεπτό διάβασα το post….Σε άλλο μισό έκανα αυτό το comment. Τώρα θα βάλω τραγούδι 🙂

Σχολιάστε

 
