Το παλιό μου αυτοκίνητο

Και θυμήθηκα τώρα έτσι πάλι ξαφνικά το παλιό μου αυτοκίνητο.. Παλιό… το πρώτο μου.. αυτό που με μεγάλωσε.. όχι παλιό..σε καμία περίπτωση παλιό.. Την τελευταία μας βόλτα μαζί μόλις πριν ένα μήνα την κάναμε.. ή μάλλον δεν την κάναμε..

Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή. Σου κάνει εντύπωση, θαρρώ, που μιλώ για το παλιό μου αυτοκίνητο, παρά για σένα. Εντύπωση μου κάνει κι εμένα αλλά ακούγοντας ερωτικά τραγούδια αυτό μου ήρθε πρώτο στο μυαλό. Είναι σίγουρα εντυπωσιακό.. Ίσως ήταν αυτοί οι στίχοι που του ταιριάζoυν τώρα που είναι σκεπασμένο μ ένα σκούρο πανί για να μη φαίνεται η κατάντια του.. «θέλω να βγω στον ήλιο.. στο φλογισμένο φως..» κι εγώ θέλω να βγεις αστέρι μου.

Πόσα μου άφησε αυτό το αυτοκίνητο να θυμάμαι! ένα μόνο αυτοκίνητο μου άφησε να θυμάμαι πιο πολλά απ’ όσα με όλους τους φίλους μου, με όλες τις κοπέλες μου, με όλα τα γκομενάκια, γιατί απλά ήταν πάντα εκεί. Ήταν εκεί όταν περίμενα να την πάρω από το τραίνο για να πάμε σπίτι, ήταν εκεί όταν ήρθα στην Αθήνα, σ’ εκείνη, για πρώτη φορά, ήταν εκεί όταν κάναμε έρωτα μέσα του μέρα ή νύχτα, ήταν εκεί όταν χωρίσαμε..μέσα εκεί χωρίσαμε, τώρα το θυμήθηκα! Ήταν εκεί οταν ερωτευόμουν και τη μια και την άλλη, ήταν εκεί όταν αποφάσιζα τι να κάνω μαζί τους, μαζί το συζητήσαμε! Ήταν εκεί να ακούει τα όνειρά μου, να με ακούει να τραγουδάω. Εκεί μέσα έγραψα αρκετά τραγούδια μας,το «Μικρές αλλαγές» εκεί το έγραψα, έξω από το σπίτι της έγραψα τον τελευταίο μου στίχο «μέθυσε όμως η καρδία σου, κι έγινα βλαβερό ποτό»..εκεί έμπαινα να προφυλαχτώ από την βροχή όταν έπαιρνα στο πανεπιστήμιο κάτι να φάω και κατέβαινα μόνος μου στη θάλασσα να αγναντέψω. Καμιά φορά μόνο που πεινούσα πολύ έμενα στο παρκινγκ, μαζί του, και γυρνούσα μετά γρήγορα στο εργαστήριο. Ήταν αυτό που μου έμαθε να οδηγώ! Να εντυπωσιάζομαι από τον τρόπο να παίρνεις τις στροφές με ψηλά το χειρόφρενο, να γλιστράμε μαζί στα χαλικάκια που είναι στρωμένα στα πάρκινγκ του Βιολογικού ή πιο κατω του Γεωλογικού.. Ήταν εκεί όταν με κυνηγούσε το security του Πανεπιστημίου γιατί είχαμε αφηνιάσει και οι δύο, κι εγώ και αυτό, να τρέχουμε πάνω κάτω από το ένα αδειανό πάρκινγκ στο άλλο μέσα στη νύχτα..

Ήταν εκεί για να πάμε με τους φίλους μου εκδρομούλες! Στο δάσος γεμάτοι με σκηνές, στρώματα, σακίδια τέσσεροι μαντράχαλοι! Στο βουνό με τις σανίδες από τα snowboards να κρέμονται απ’ έξω και με τους ίδιους μαντράχαλους μέσα. Εκεί ήταν όταν έκανα το πρώτο μου ταξιδάκι μαζί της μέχρι το νησί. Και σε μερικά επόμενα.. Στο βουνό εκείνο που του άρεσε πολύ! Εκεί όταν πήγαινα χωρίς λόγο, πάντα, μέσα στη νύχτα σπίτι της..Όταν μετά πήγαινα στο φιλαράκι μου το νυχτοφύλακα και τα λέγαμε για να μην αποκοιμηθεί! Εκεί όταν έβγαινα από το αμφιθέατρο και περνούσαν όλοι από μπροστά του. Εκεί όταν κάναμε κοντρούλες και χαζομάρες με τα αυτοκίνητα του Αργύρη..

Ήταν εκεί όποτε έμενα μόνος μου κ απλά ήθελα να κάνω βόλτες. Ήταν εκεί όταν μετακόμησα, μαζί του, στην Αθήνα. Όταν έκανα το Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα καθημερινότητά μου, αυτό μαζί μου. Και από μια Πάτρα σε μια Αθήνα δεν προλάβαμε να φτάσουμε μακριά.. Αυτό είναι τώρα σε κώμα κι εγώ ανάρρωσα.. Ψυχολογικά.. Αλλά το θυμάμαι που κ που και ακόμα να λάμπει το θυμάμαι..να λάμπει σε κάθε του γωνία..

Μάρτυρας σε όλα. Ο μοναδικός μου μάρτυρας ότι όλα αυτά τα έζησα! Κανείς άλλος δεν ξέρει ότι τα έζησα όλα αυτά μαζί, πέρα από μένα και αυτό! Είναι φοβερό λοιπόν, αλλά ΚΑΘΟΛΟΥ περίεργο γιατί το θυμήθηκα τώρα με τον στίχο του Ζερβουδάκη.. Καθόλου εντύπωση να μην σου κάνει.. Μου λείπει ένας φίλος!

Τώρα γίνομαι φίλος με ένα άλλο αυτοκίνητο, υπέροχο, σοβαρό. Μιλάμε ακόμα με πολύ σεβασμό. Αρχίζω πάντως σιγά σιγά να του ανοίγομαι. Ελπίζω αντάξια να σταθεί ένας καλός φίλος, να με μαθαίνει και να τον μαθαίνω συνεχώς. Όπως με το αστέρι μου, που ένα συγγνώμη δεν του ζήτησα ακόμα..  Που το σκέπασα όχι για να μην το βλέπω αλλά για να μη με βλέπει.. Κοιμήσου λίγο ακόμα εκεί.. Μέχρι να μιλήσεις ξανα αστέρι μου.. Ελπίζω. Ελπίζω τόσο πολύ να ξαναμιλήσουμε…Να μη χάσω άδικα ενα πραγματικό μου φίλο.. ελπίζω

κοιμήσου λίγο ακόμα εκεί..

αλέξης π.

~ από alexpan στο Μαρτίου 7, 2009.

Σχολιάστε

 
