θέλω κάποια στιγμή να ζήσω..

να ζήσω όπως όλοι. Να σηκώνομαι να πηγαίνω στη δουλειά, να γυρνάω σε οχτώ ώρες στο σπίτι. Να βάζω κάτι να φάω, να κανονίζω κάποια χαλαρή έξοδο για το βραδάκι. Ένα ποτάκι με κανα φίλο, σινεμά με μια κοπέλα ή κανα ματς με την παρέα.

να ζήσω όπως εσύ. Να ξυπνάω χαρούμενος, να δουλεύω χαρούμενος, να γυρνάω χαρούμενος, ν’ ακούω οποιονδήποτε χαρούμενα. Έτσι όπως πρέπει, έτσι όπως εσύ..

Ξέρω τι κάνω.. το χω καταλάβει εδώ και χρόνια. Και κάθε τόσο έχω ένα νέο παράδειγμα που με επιβεβαιώνει. Ξέρω ακριβώς τι κάνω. Κλέβω τη χαρά σου. Όσο περισσότερο μπορώ, ζω στη χαρά σου. Ψάχνω και βρίσκω επίτηδες οργανισμούς σαν εσένα, να σφίζουν από ορμόνες χαράς και κάθομαι και παρατηρώ πως είναι οι χαρούμενοι άνθρωποι.Δε νοιώθω χαρά. Τη μιμούμαι. Την ξέρω πως είναι, την έχω μάθει. Και μερικές φορές τη μιμούμαι..έτσι να ξεχνιέμαι από τη μιζέρια μου.

Καμία χαρά δεν υπάρχει φοβάμαι.. Καμία πλέον που να με κάνει να ξεχνιέμαι. Και μόνο εμένα θυμάμαι πια, μόνο εμένα παρατηρώ, και ξεχνάω σιγά σιγά. Ξεχνάω πως ήταν αυτό, πως μου το πες, πως μου το δειξες.. ξεχνάω πως το ζούσες. Ξεχνάω που ήσουν χαρούμενη. Καθε στιγμή χαρούμενη. Κάθε στιγμή χαρούμενες. Φοβερό..

αλλά ξεχνιέται κι αυτο..

αλέξης π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 10, 2009.

Σχολιάστε

 
