στο αυτάκι σου δίπλα..

Θα γίνω ένας καλός καλός τραγουδιάρης. Θα αγαπάνε όλοι τη φωνή μου και να τραγουδάω θα μου ζητάνε. Και θα λέω τα αγαπημένα τους τραγούδια. Και θα σηκώνομαι μετά και θα φεύγω. Η θα φεύγουν αυτοί. Θα φεύγουν..Μια ζωή θα φεύγουν, μια ζωή θα μου φεύγουν γιατί έτσι είναι. Τα τραγούδια δεν είναι η ζωή. Η ζωή είναι κάτι καλύτερα ορισμένο. Θα σου πουν αυτοί που θα σε αφήσουν πρώτοι μόνο τι είναι η ζωή. Θα τους ρωτήσω να μου πουν γιατί όλο φεύγουν και πάνε να ζήσουν.. Και πάλι δεν θα καταλάβω.. Γιατί δεν κάθονται εδώ να τραγουδάμε συνέχεια.. Γιατί δεν κάθεσαι εδώ να τραγουδάμε για πάντα..?

Δεν θα καταλάβω ποτέ γιατί δεν φτάνει αυτό.. Δεν θα καταλάβω ποτέ και όλο θα το γράφω..με διάφορους τρόπους. Κι όλο θα το τραγουδάω..με διάφορους στίχους. Ο,τι μου έρθει..όπως το νοιώθω. Όπως το νοιώθω κάθε στιγμή γαμώτο μου..δεν μπορώ αλλιώς.

Μεγάλωσα και δεν κατάλαβα τίποτα γαμώτο μου.Και τώρα έπηξε το μυαλό..δεν θα καταλάβω ποτέ το νόημα, φοβάμαι. Αν θες..μονο αν θες, άσε με να σου τραγουδάω ψιθυριστά στο αυτί. Μέχρι να καταλάβεις το νόημα το δικό μου. Τον λόγο ύπαρξης τον δικό μου..

Και κάποια στιγμή..ναι κάποια στιγμή, θα γίνω ένας καλός τραγουδιάρης..όλα γι αυτό ίσως γίνονται.. για να μάθω να τραγουδάω καλά. Να ζω κάθε νότα..κάθε νότα να με τσιμπάει, να με πονάει, να μου θυμίζει ότι δεν γίνεται να ζεις έτσι.. κι εγώ εκεί..

..να τραγουδάω..

..ψυθιριστά..

στο αυτάκι σου δίπλα

αλέξης π.

~ από alexpan στο Φεβρουαρίου 27, 2010.

Σχολιάστε

 
