μεθυσμένος

Τελείως μεθυσμένος. Το κάνω τελευταία. Μεθάω είτε από το ποτό, είτε από σένα, είτε από άλλες γυναίκες. Ή κοπέλες ή κοριτσάκια. Δε με νοιαζει. Αρκεί να μεθάω.

Αρκει να μεθάω και να βλέπω την αλήθεια ξεκάθαρα χωρίς να πονάω τόσο. Αυτό συμβαίνει όταν μεθάς. Εγώ αυτό πιστεύω. Η αλήθεια είναι κάτι που κρύβεται μέσα στην καθημερινότητά σου, στα μαθήματα, στα πειράματα, στις υποχρεώσεις του καθενός. Και φανερώνεται μόνο όταν μεθάς. Επικρατεί σε τέτοιες καταστάσεις.

Είμαι ένα πολύ περίεργο πλάσμα. Δεν έχω μιλήσει ποτέ για μένα σα να με παρατηρώ. Τώρα πρώτη φορά το σκέφτηκα. Πραγματικά περίεργος άνθρωπος. Όλοι το ξέρετε. Όσοι με διαβάζετε κι όσοι με ξέρετε πραγματικά. Άλλοι με αγαπάτε γι αυτό και άλλοι με αποφεύγετε. Δημοκρατία έχουμε, όπως συνηθίζω να λέω, μπορείτε να κάνετε ότι θέλετε. Αλλά ναι.. Είμαι περίεργο πλάσμα. Από τη μια φαίνομαι τόσο ανεξάρτητος, ότι δεν με νοιάζει κάποιος συγκεκριμένα, ότι είναι πολλές οι ενδιαφέρουσες υπάρξεις και θα μπορούσα να μαι με πολλές από αυτές. Ταυτόχρονα ή χώρια. Στον ίδιο χώρο ή χρόνο ή σε διαφορετικούς. Και από την άλλη είμαι τόσο εξαρτημένος από τους ανθρώπους. Και δεν μιλάω για τους δικούς μου ανθρώπους, για σένα ή εσένα. Μιλάω για ανθρώπους άγνωστους. Πάντα περνάω μια ακαταλαβίστικη φάση που τους θεωρώ τόσο δικούς μου, μέχρι να καταλάβω κι εγώ -τελευταίος- ότι στην ουσία είναι ξένοι άνθρωποι και καμία σχέση δεν έχω μαζί τους. Έτυχε να μαστε μαζί, να μοιραζόμαστε το ίδιο κρεβάτι και να κάνουμε σεξ. Δεν σημαίνει ότι γνωρίζει ο ένας τον άλλο. έτυχε. απλά. Μου παίρνει πάντα κάποιο χρονικό διάστημα να το καταλάβω αυτό. Είναι ένας κύκλος που πρέπει να κλείσει για να είμαι και πάλι αντικειμενικός. Και πάλι γυρνάω στο άλλο κομμάτι μου, αυτό που δεν στέκεται πουθενά, που ενθουσιάζεται με τα πάντα, με ένα κοίταγμα, μια λέξη ή μια έξυπνη παρατήρηση από κάποια. Και μετά μου γίνεται έμμονη ιδέα. Μέχρι να την αποκτήσω, όπου μέχρι τότε έχει βρεθεί κάτι άλλο ενδιαφέρον και συνεχίζω με τον ίδιο τρόπο. Με τον ίδιο κύκλο μόνο που έχει αλλάξει το θέμα τώρα. Και πάλι δένομαι. Και πάλι πληγώνομαι για λίγο. Και μετά καταλαβαίνω ότι μόνο εγώ είμαι εδώ ουσιαστικά και οι άλλοι είναι κομπάρσοι στη ζωή μου. Και δεν τολμάω να κάνω κάποιον άλλο πρωταγωνιστή γι αυτό το λόγο. Γιατί θα μου κλέψει τη ζωή μου. Έχει γίνει. Δυο τρεις φορές μου χουν κλέψει τη ζωή μου. Δυο τρεις φορές έχω μείνει χωρίς να ζω με το χρόνο απλά να περνά. Και νομίζω πως δεν αντέχω άλλη τέτοια φορά. Σίγουρα όχι ακόμα. Τώρα θέλω να μαι καλά και να νοιώθω όμορφα. Για τους φίλους και τις κοπέλες, τις παραπάνω από μια, για τις οποίες νοιώθω όμορφα. Και φυσικά κι εκείνες να νοιώθουν. Πραγματικά να δίνω ένα κομμάτι μου, αλλά όσο πρέπει, όχι παραπάνω. Τις σκοτεινές στιγμές μου θέλω να τις ζω μόνος μου. Τελικά θέλω να ζω τα δύσκολα μόνος μου. Δεν θέλω να μοιράζομαι τίποτα δύσκολο με κανένα, με καμία.. γιατί φοβούνται. Με φοβούνται.

Οι δικοί μου άνθρωποι. Με φοβούνται. Τόσο σκοτεινιάζω μερικές φορές. Ξέρουν ότι δεν έχω κάτι εναντίον τους αλλά δεν πλησιάζουν. Αντιρροπα με μένα μόνο πηγαίνουν. Όσο πιο μακρυά γίνεται. Ακόμα και οι δικοί μου άνθρωποι. Μιλάω γι αυτούς και αυτές που με αγάπησαν πραγματικά. Βαθιά. Που μ’ αγαπούν ακόμη. Όυτε αυτοί θέλουν να ναι κοντά  μου στα σκοτεινά μου μέρη. Μα τους δικαιολογώ. Ούτε κι εγώ θέλω να μαι εκεί. Είναι χάλια. Παλιά τρύπωνα εκεί κι έγραφα ποιήματα και τραγούδια και κείμενα. Τώρα όταν είμαι εκεί, μια σιγή. Μια γαμημένη σιωπή. Δεν χωρούν πια χρώματα. Ούτε καν τα μίζερα. Ούτε μίζερα ποιήματα ούτε στενάχωρα κείμενα. Αυτά είναι ένα είδος φωτός. Μόνο μαύρο τώρα εκεί. Και το μαύρο δεν είναι χρώμα..

Θέλω να μην ξαναμπώ στα σκοτεινά δωμάτια της ψυχής μου. Θέλω να μείνω εκτός κι ας μη γράφω, κι ας μην αισθάνομαι τόσο βαθιά και καταραμένα. Θέλω να μείνω στο φως. Στη μέρα. Μα η σκοτεινιά φαίνεται να μ αγαπά περισσότερο. Τα βρώμικα πατώματα των σκοτεινών δωματίων μου φαίνεται να μου ταιριάζουν πάλι. Και φοβάμαι να μπω. Φοβάμαι πλέον να μπω μόνος εκει μέσα. Μα έξω μόνος μου είναι ακόμα πιο μίζερα, ακόμα πιο αναπάντεχα…

Μεθυσμένος. Γράφω μεθυσμένος τα πιο ακαταλαβίστικα και αληθινά. Τα πιο απότομα και αόριστα. Τα πιο συγκεκριμένα και φιλοσοφικά. Δεν ξέρω αν πρέπει να τα διαβάσει ποτέ κανείς όλα αυτά. Δεν ξέρω αν θα σχηματίσει κάποιος τη γνώμη του από τα μεθυσμένα μου λόγια. Άκουσα τόσα λόγια σήμερα που ταίριαζαν με την κατάστασή μου, τόσους στίχους στο γνωστό μπαρ. Και με το που ήρθα πίσω όλους τους ξέχασα. Τόση σημασία έχουν. Τόση σημασία έχουν όλα για μένα πια.

Ένα φιλί μόνο μπορεί να με σώσει, ένα χάδι και μια χαζομάρα από μια γλυκιά κοπέλα που με έκανε να γελάσω. Μόνο το να γελάσω θα με κάνει απόψε και απο δω και πέρα να σωθώ. Και ήδη σκέφτομαι με ποιον τρόπο θα πάρω αυτή τη δόση. Αυτή τη δόση των ορμονών που χρειάζομαι για να μην αρχίσω να μου τις χορηγώ με τεχνητό τρόπο. Ένα φιλί μπορεί να με σώσει. Όπως δυο μήνες πρίν έτσι και τώρα. Μ’ έσωσες τελικά πριν για λίγο καιρό και σ’ ευχαριστώ για αυτό.. τελικά..

Θα βρω τρόπο να μείνω εκτός, να μείνω στο φως. Δεν μπορεί. Είμαι έξυπνος, είμαι ωραίος, είμαι έμπειρος. Θα βρω τρόπο. Με ένα φιλί θα αρχίσω. Έτσι αρχίζουν όλα. Και με αυτό θα πορευτώ. Θα κλειδώσω τις σκοτεινές πλευρές μου. Θα χάσω τα κλειδιά προς τα εκεί. Θα μένω μόνο κοντά σε ανοιχτά παράθυρα να με φυσάει αέρας. Να βλέπω έξω τον κόσμο και τα χρώματα. Και να σκέφτομαι ότι τίποτα δεν άλλαξε, τίποτα δεν χάθηκε, όλα εδώ είναι και πρέπει ξανά να τα δω, να αλλάξω λίγο και να δώ το φως.. κατάματα. και θα αρχίσω ναι.. με ένα φιλί..

τα φιλιά είναι χρώματα. Και χρειάζομαι χρώματα πολλά τώρα για να βάψω ξανά τη μαυρισμένη ψυχή μου..

μεθυσμένος γράφω.. μην με παρεξηγείς..

αλέξης π.

~ από alexpan στο Απρίλιος 22, 2011.

Ένα Σχόλιο to “μεθυσμένος”

  1. εγώ πάντως δε σε έχω φοβηθεί ποτέ…. Συμβουλή… Αυτό να κάνεις να ζείς στα χρώματα γιατί έχω περάσει και εγώ από τα σκοτεινά αλλά όσο και να σε τραβάει κάτι ανεξήγητο προς τα εκεί…. ε δεν αξίζει… είσαι πιο ζωντανός στα χρώματα, πιο δυνατός, πιο όμορφος….

Σχολιάστε

 
