μεθυσμένος 2

πολύ μεθυσμένος σήμερα.. Δε νομίζω ότι θα καταλάβεις τίποτα από αυτά που θέλω να πω..πολύ μεθυσμένος.

Μου αρέσουν τα όμορφα και τα αναζητώ. Δε με νοιάζει αν δεν είναι αυτά που πραγματκά θέλω πλέον. Δε με νοιάζει αν υπάρχουν άλλα καλύτερα. Δεν θέλω να προσπαθώ άλλο. Τόσα όμορφα μου δίνονται απλόχερα. Θα τα πάρω. Και θα γουστάρω. Ευχαριστώ για την τιμή που μου κάνετε. Ευχαριστώ που μου δείχνετε το ενδιαφέρον σας. μια χαρά. μια χαρά όταν είμαι μεθυσμένος..

πολύ μεθυσμένος για να γράψω κι άλλα. ήδη έχω διορθώσει πολλά λάθη ορθογραφικά και μη. Κουράστηκα πολύ και λέω να ξεκουραστώ πλέον με τη βοήθειά σας. Σας ευχαριστώ!

Τώρα η μέση μου πρέπει να με πονάει πάρα πολύ. Αλλά ήπια τόσο πολύ που τίποτα δε νοιώθω. Αν χρειαστεί θα πιω και αύριο. Δεν θα την αφήσω να με βάλει κάτω. Ξαφνικά της ήρθε της μέσης να με ξαναγαμίσει. ΟΧΙ! ούτε μια μέρα στο κρεβάτι! Μόνο χάπια και οινόπνευμα και δεν καταλαβαίνω τίποτα. Μόνο κανα δυο όμορφα από αυτά που απλόχερα θέλετε να μου προσφέρετε. Ωωω!! Σας ευχαριστώ!

Τίποτα άλλο. Μέση θα σε φτιάξω εγώ. Μυαλό θα σε γεμίσω όμορφες ορμόνες. Όλα θα ναι όμορφα. Λίγο ανιαρά μα όμορφα. Δεν ξέρω πότε θα θέλω ξανα να δώσω μια σοβαρότητα στη ζωή μου πλέον. Θα αργήσω μάλλον.

Μέση θα σε φτιάξω εγώ. Με φάρμακα. Με φιλιά. Με τρίψιμο από τις πιο ωραίες γοργόνες.. κοιμήσου τώρα..κι αν ξεμεθύσεις, πιοτό υπάρχει άφθονο και για αύριο..! 🙂

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Απρίλιος 23, 2011.

Σχολιάστε

 
