έχεις τη γρατσουνιά μου..

θα με θυμάσαι. Θα θες να μου μιλήσεις και θα λες όχι.

Ας είναι. Φύγε. Φύγε για τώρα, για λίγο ή για πολύ.

Είναι σκοτεινά εδώ μικρή… Φύγε.

Άσε ένα μέρος της ψυχής σου εδώ και φύγε.

είναι σκοτεινά εδώ, φοβάσαι, σιχαίνεσαι.

Το καταλαβαίνω όλο αυτό.

είναι σκοτεινά εδώ. ούτε εγώ τα μπορώ.

έχεις τη γρατσουνιά μου. θα με θυμάσαι.

φύγε τώρα..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Απρίλιος 30, 2011.

Ένα Σχόλιο to “έχεις τη γρατσουνιά μου..”

  1. Να μην αφήνεις τους ανθρώπους απλά να φύγουν…αλλιώς είναι μοναξιά κατ’ επιλογήν…

Σχολιάστε

 
