μικρά λογο-κρυμμένα. δεν..

δεν φεύγει αυτό. εδώ θα μείνει. το μόνο που θα μείνει μαζί μου αφού εσύ φεύγεις. και θέλω. θέλω να φεύγεις. Εσύ κι εσύ και η αγάπη κάθε φορά. Μία φεύγω εγώ μια αυτή.
Εγώ μένω μόνο με αυτό πάντα. με αυτό το άδειο συναίσθημα που με γεμίζει μερικές φορές όσο καμία. Με αυτή την κατάρα που κρύβω και λιώνω κάτω από το γυμνό μου πέλμα κάθε φορά που είμαι με κάποια. Κάποια μικρούλα δροσερή για λίγο ή κάποια μεγάλη και τρανή ιστορία μου.

Αλλά το ξέρω ότι δεν θέλω κι αλλιώς. δεν θέλω να μην έχω τη σκοτεινιά στο βλέμμα. στο κεφάλι μέσα. δεν θέλω να μαι ένας χαρωπός άνθρωπος που δεν ξέρει γιατί. δεν θέλω να βρω αυτή και να πω εδώ σταματάω εγώ παιδιά, εσείς προχωρήστε. όσοι θέτε, εγώ σταμάτησα εδώ. δεν θέλω να σταματήσει το ρολόι μου κάπου. Μερικές φορές νοιώθω την ανάγκη να ξεκουραστώ. Αλήθεια.. να μείνω μετέωρος και να βαριέμαι μέχρι να πεθάνω. αλλά το ξεπερνάω τόσο γρήγορα, συνήθως όταν δώ μια όμορφη κοπέλα ή όταν σκεφτώ τη νυν ή τις προηγούμενες..

αλλά τι γράφω πάλι? γράφω για μένα. ενώ εσύ είσαι αυτή που με κάνει να γράφω. γράφω για μένα ενώ εσύ φεύγεις. αλλά εγώ εδώ, να λέω για μένα. δίκιο έχω όμως. εγώ μόνο θα μείνω εδώ με μένα. εσύ φεύγεις. και όλα τα γραπτά του κόσμου σου αξίζουν αλλά δεν τα γράφω..

..ακόμα
Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Αύγουστος 22, 2011.

Σχολιάστε

 
