μικρά λογο-κρυμμένα.μόνος μου, δηλαδή με σένα μόνο.

hey!
θα μείνω μόνος μου. το ξέρω ότι θα μείνω μόνος μου. μη μου το θυμίζεις συνέχεια. hey! τώρα που δεν είμαι ακόμα μπορείς να με αφήσεις να το απολαύσω? μπορείς να με αφήσεις? δεν θέλω άλλο να το νοιώθω αυτό. ούτε και να το λέω. ούτε και να το ζω.
θα μείνω μόνος μου. και φοβάμαι, και με τρομάζεις γι αυτό. και σε κοιτώ αφ υψηλού γι αυτό το λόγο. αντί να πέσω κάτω. αντί να συρθώ, όπως εκεί, σε κείνη τη γωνία με τα βιβλία. ακόμα κάποια είναι μπηγμένα στο ράφι. κάποιος τα ανακάλυψε και τα έβαλε σύριζα με την ακμή του ραφιού τα περισσότερα. να κατάλαβε άραγε πως εκεί ήταν κάποιος πεσμένος κι έκλαιγε? μπα. που να το καταλάβει. ελπίζω να μη με καταλάβει κανείς ποτέ. κι ελπίζω να βρω κάποτε έναν άνθρωπο που να με καταλαβαίνει..

«Δεν θέλω ο εαυτός μου να ‘ναι τόπος δικός μου
ξέρω πως όλα αν μου μοιάζαν, θα ‘ταν αγέννητη η γη
δε με τρομάζει το τέρας ούτε κι ο άγγελός μου
ούτε το τέλος του κόσμου.
Με τρομάζεις εσύ.»

με τρομάζεις εσύ που θα μ αφήσεις μόνο. με τρομάζεις γιατί δεν μπορώ να ελέγξω την ζήλεια και τον εκνευρισμό μου όταν για λίγο δε μου δίνεις σημασία. γιατί δεν μπορώ να ηρεμήσω. αλλά παρ όλα αυτά δε στο λέω για να σαι ήρεμη εσύ. και αυτό είναι ό,τι πιο τρομακτικό..Ποτέ σε άλλη περίπτωση δεν θα το κανα αυτό. πάντα όταν κάποια μου προκαλεί εκνευρισμό, της προκαλώ κι εγώ, δίκαια πράγματα. Τώρα μαζί σου, τι αλτρουιστικό κι αυτό, δεν θέλω να σε εκνευρίζω με αυτά που σκέφτομαι. θέλω να τα κρατάω για μένα για να μη σε επηρεάζουν. ας αισθάνεσαι εσύ όμορφα αφού εγώ είμαι καταραμένος να έχω πάντα προβληματισμούς, να έρχομαι σε μια κρυμένη διαδικτυακή σκοτεινή γωνίτσα και να τους γράφω μήπως και σβηστούν από το κεφάλι μου. κι αυτό δε σταματάει ποτέ. ας είσαι εσύ τουλάχιστον χαρούμενη και για τους δυο μας.

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Αύγουστος 22, 2011.

Ένα Σχόλιο to “μικρά λογο-κρυμμένα.μόνος μου, δηλαδή με σένα μόνο.”

  1. συνήθως ταλαιπωρούμαστε γιατί κατά βάθος μας αρέσει… μας κάνει και αισθανόμαστε ζωντανοί με κάποιο παράλογο τρόπο…

Σχολιάστε

 
