μικρά λογο-κρυμμένα. Ρώτα με αν θες, «τίποτα» θα ναι η απάντησή μου σε όλα

Τι έχεις? τίποτα
τι αισθάνεσαι? τίποτα
τι νοιώθεις τώρα? τίποτα
τώρα? τίποτα
Τι κάνεις τώρα? τίποτα
τι μου προκαλείς? τίποτα
τι θα γίνει όταν κάνω το πρώτο μου παιδι? τίποτα
κι αν είναι δικό σου το πρώτο μου παιδί? τίποτα
τι νοιώθεις όταν είσαι μέσα μου? τίποτα
τι πιστεύεις ότι θα μας συμβεί? τίποτα
τι να κάνω για να σε ξεχάσω? τίποτα
τι θα κάνεις για να με ξεχάσεις? τίποτα
για να μη με ξεχάσεις? τίποτα
τι θα γίνει όταν σταματήσουμε να βλεπόμαστε πια? τίποτα
όταν σταματήσουμε να πηδιόμαστε πια? τίποτα
τι? τίποτα
τι?
τίποτα
και όλα. όλα τ’ ανείπωτα. θα ναι μαζί σου για πάντα. θα τα νοιώθεις τόσο έντονα όσο κι εγώ. όλα τα τίποτα μαζεύτηκαν και είναι αβάσταχτα.
αλλά θα ζήσουμε μόνο για να λέμε..
τίποτα.

τόσο έντονα

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Αύγουστος 22, 2011.

Σχολιάστε

 
