μικρά λογο-κρυμμένα. Σοφία.

Κοίτα αυτή την κοπέλα εκεί στην άκρη στο μπαρ. Χορεύει τόσο σωστά, πάνω στο ρυθμό, με κορμί που δεν φαίνεται με τον τρόπο τουλάχιστον που ντύνεται να έχει κάνενα λάθος. Δεν κοιτάει γύρω σα να μην τη νοιάζει, σα να ήρθε εδώ για να χορέψει.όμορφη είναι, μέχρι που μια πιο όμορφη μπήκε στο μπαρ. Περίμενα ότι θα πάει κατευθείαν στο κλαμπ της ίδιας περιοχής αλλά μάλλον θα ήρθε πρώτα εδώ για συγκέντρωση με τις υπόλοιπες φίλες. Όλες όμορφες. Πραγματικά.
Αλλά η Σοφία όταν φτιάχνεται ειδικά είναι εκθαμβωτική. Δεν υπάρχει κάτι πιο όμορφο εκεί γύρω. Ό,τι πιο όμορφο και τόσο μικρή ακόμα. Δεν μπορώ να πιστέψω μερικές φορές ότι είναι κοπέλα μου. Την παρακολουθούσα να μπαίνει με τις κοπέλες και να ψάχνει την παρέα. Το κοριτσάκι μου το όμορφο. Φίλησε όλες τις υπόλοιπες κοπέλες που ήδη ήταν εκεί και ύστερα είδε τα παιδιά της παρέας μου χωρίς να προσέξει εμένα που ψιλοκρυβόμουν. Ήρθε και χαιρέτησε έναν έναν μέχρι που έπεσε πάνω μου. Ούτε που με είχε προσέξει. Τόσο ωραίος ήμουν κι εγώ χθες. Η Σοφία με είδε τελευταία στιγμή. Εντάξει..κρυβόμουν κιόλας έτσι για πλάκα.. Πραγματικά πόσο όμορφη με πιασμένα τα μαλάκια της και ψηλότερη από μένα με τα οχτάποντα τακούνια της. Το Φόρεμά της φινετσάτο και κοντό να φαίνονται οι ποδάρες της. Σωστά κοντό όμως.

Φεύγουμε να την συνοδεύσω μέχρι την είσοδο του κλαμπ στο οποίο προφανώς και δεν θα έμπαινα. Φεύγοντας ο πορτιέρης του μπαρ (ο υποδέκτης) μας καληνυχτίζει. Όταν κυκλοφορείς με τη Σοφία, τέτοιοι τύποι σε σέβονται πολύ. Κοιτάνε μια τη Σοφία, μία εμένα. Μια την ομορφιά, μία τον μαγκα, ή τον πούστη-πως-τα-καταφερε, ή τον λεφτά και μας καληνυχτίζουν λες και μας ξέρουν. Τι μαλάκες. Όλοι αυτοί οι δήθεν, ψηλοί και ωραίοι συνήθως. Τι μαλάκες. Καλά παιδιά.

Πριν μπούμε στο κλαμπ περιμένουμε και τις υπόλοιπες κοπέλες να έρθουν. Όλες μια και μια πραγματικά. Αλλά η Σοφία.. μια γυναίκα ανάμεσα σε όμορφα κοριτσάκια.
Μπήκε στο κλάμπ και γύρισα πίσω. Πέρασα άλλες δύο ώρες σχεδόν πλάκας με τα φιλαράκια μου. Η Σοφία λίγο πιο δίπλα χόρευε και έκανε τον κόσμο να προσέχει την ομορφιά της.Άκου το χαζό λόγο που την εμπιστεύομαι όσο κι αν χορεύει, όσο κι αν την κοιτούν όλοι. Αυτή η κοπέλα έχει αυτό το μαγικό και το ξέρω. Δεν προσέχουν το σώμα, τα στήθη ή τον πισινό της. Ακόμα και οι πιο αισχροί. Κουβαλάει μαζί της μια ομορφιά τόσο μοναδική. Απλά θες να σαι εκεί δίπλα, να χαζεύεις και να νοιώθεις κι εσύ όμορφος. Κάνει πιο όμορφο το περιβάλλον εκεί γύρω. Είναι μια λάμψη δυνατή στα σκοτάδια με φώτα.Του κάθε κλαμπ και όλου του γυαλιστερού, ανούσιου κόσμου που ζούμε μερικές νύχτες. Μόνοι ή μαζί.
«Έτσι πιστεύεις εσύ» θα έλεγε το κοριτσάκι μου τώρα. Κι όμως εδώ δεν γράφω τι πιστεύω εγώ. Γράφω τι βλέπει ο καθένας.

..όταν η ομορφιά γίνεται αντικειμενική

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Αύγουστος 22, 2011.

2 Σχόλια to “μικρά λογο-κρυμμένα. Σοφία.”

  1. πολύ ωραίο… το πιο όμορφο σημείο… »το κοριτσάκι μου… »

  2. πολυ συγκινητικο…

Σχολιάστε

 
