μικρά λογο-κρυμμένα. τικ τακ..

Ναι τα κορίτσια γύρω μου.. τα κορίτσια γύρω μου θέλουν να είμαι χαρούμενος για να με προσέξουν, το χω καταλάβει αυτό. Μα είναι απλό. Αν γελάς συνέχεια, αν φαίνεσαι ότι περνάς καλά, αν είσαι η ψυχή της παρέας μια κοπέλα θα σε κοιτάξει, θα σε προσέξει. Ναι τα κορίτσια γύρω μου. Πόσο λίγο με ενδιαφέρουν. Τα κορίτσια, οι κοπέλες θα προσέξουν όχι μόνο τον ωραίο αλλά και αυτόν που έχει πλάκα. Εκείνη την ώρα. Όσο πιο πολύ πλάκα έχω και χιούμορ τόσο πιο πολλές ελπίδες να με προσέξει κάποια. Πρέπει να σφιγγόμαστε πλέον να προκαλούμε το γέλιο για να μας προσέξουν τα κορίτσια γύρω μας.

όχι. εμένα πλέον δε με νοιάζει. πλέον δε με νοιάζει ούτε και σε σενα να προκαλέσω μόνο γέλιο. θέλω να στα προκαλέσω όλα. όχι μόνο να περνάς καλά. να περάσεις και δύσκολα, να κάτσεις να σκεφτείς, να ξαγρυπνήσεις και να μην βρίσκεις λύση. να περάσεις και δύσκολα. δε μπορώ πλέον να εφευρίσκω τρόπους να γελάς. θέλω να σου πω και δυο αλήθειες, να σου πω πόσο δύσκολα περνάω, να με καταλάβεις. μόνο εσύ θα με καταλάβεις. αλλά θέλει προσπάθεια να καταλάβεις. κι εσύ φοβάμαι δεν θα χαραμίσεις άλλο χρόνο προσπαθώντας. για μένα πάντως δεν προσπάθησες ποτέ. ούτε στιγμή. αξίζω νομίζω. είμαι σιγουρος μάλλον. κι αν δεν προσπαθήσεις λίγο κοριτσάκι μου μόνος μου δεν θα μπορέσω αυτή τη φορά. μόνος μου δεν θα αντέξω αυτή τη φορά. κάνε ένα κουράγιο και μείνε μαζί μου, με τη σκέψη μου. χάσε λίγο χρόνο γέλιου και στιγμών χαρούμενων κι μείνε στις σκέψεις σου λίγο. βασανίσου λίγο κορίτσι μου. δεν γίνεται άλλο να γλυτώνεις από αυτό.

ως πότε θα γελάς χωρίς λόγο? ως πότε θα θες μόνο να περνάς καλά και μόνο θα βλέπεις γύρω σου, αλλά δε θα νοιώθεις? δεν θα σ’ αφήσω έτσι, δεν θα σε παρατήσω έτσι. Όχι δεν θα παρασυρθώ να θυμώσω και να μην σου ξαναμιλήσω..

θα σου πω τόσα που τελικά..
..τελικά, μια μέρα αγκαλιά θα βλέπουμε τον ήλιο να κυλά στη θάλασσα και θα γυρίσεις και θα μου πεις «σ’ ευχαριστώ» θα χαμογελάσω σα να μην καταλαβαίνω και θα πεις «που δε μ’ αφησες να φύγω έτσι απλά. Σ’ ευχαριστώ!»

τελικά..ως τότε ο ήλιος δεν έχει βγει ακόμα και δεν φωτίζει για μας..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Αύγουστος 22, 2011.

Ένα Σχόλιο to “μικρά λογο-κρυμμένα. τικ τακ..”

  1. όμορφο… και αληθινό….

Σχολιάστε

 
