γιατί τραγουδάω

μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί θέλω να τραγουδάω μπροστά σε κόσμο. αφού ο κόσμος δεν καταλαβαίνει. τουλάχιστον ο δικός μου κόσμος δεν καταλαβαίνει. Η διασκέδαση που νομίζει ότι πηγάζει από κάποιον που τραγουδάει μερικές φορές μέχρι και αηδία μου προκαλεί. Θα θελα πραγματικά να ναι όλοι πιο σκληροί, πιο κακοί με αυτούς που ακούμε κατά καιρούς να τραγουδάνε. Και με μένα που κατά καιρούς έρχονται να με ακούσουν να τραγουδάω.

Το ξέρω δεν είμαι ωραίος στη σκηνή, δεν έχω καθόλου αυτό που λέμε σκηνική παρουσία, αλλά εκείνη τη στιγμή είμαι εκεί για να τραγουδήσω. που κολλάει η παρουσία μου. Υποτίθεται ότι εκείνη τη στιγμή δεν πρέπει να βλέπεις εμένα, σα να μην υπάρχω. Σα να μην υπάρχει τίποτα γύρω. Υποτίθεται ότι εκείνη τη στιγμή με το τραγούδι που σου λέω σε κάνω να βυθιστείς στον κόσμο σου, να μην βλέπεις τίποτα γύρω, να μην μιλάς για τον ολυμπιακό ή τον παναθηναϊκό, να μην χαζεύεις το γκομενάκι απέναντι (εκτός αν πιστεύεις ότι είναι αυτή η πηγή έμπνευσης και σκέψης σου για απόψε- τότε πάσο).. υποτίθεται ότι είσαι στο χώρο που τραγουδάω για να σε ταξιδέψω κάπου αλλού. που δεν μπορείς να πας στα αλήθεια.

Θα θελα να ναι όλοι πιο σκληροί με αυτά που ακούν. Να τα νοιώθουν σαν κάτι που τρώνε. όχι σαν κάτι που υπάρχει στον αέρα απλά. Σαν κάτι που γεύονται κάθε στιγμή. θα αναγνώριζαν έτσι πολύ εύκολα τα σκατά από τα φαγητά. και ποτέ, ούτε και για πλάκα όπως κάνουμε όλοι μας με τα μουσικά ακούσματα, ποτέ δε θα τρώγαμε σκατά. Γιατί πρέπει έστω και μια φορά στο τόσο (όσο πιστεύει ο καθένας) να ακούμε σκατά? το ίδιο δεν είναι?

ας ήταν όλος ο κόσμος πιο σκληρός με τα ακούσματά του κι ας μην άρεσα σε κανένα, πραγματικά. Αν κι εγώ ακούγομαι έτσι όπως μερικές φορές τυχαίνει να ακούω λόγω παρέας ή μαλάκινσής μου προσωπικής, ας ήταν να με αποφεύγουν όλοι. Τουλάχιστον μουσικά. δεν θέλω να είμαι ελεεινός μουσικός ή τραγουδιστής ή στιχουργός. και όταν συμβαίνει θέλω να μου το λες.

Αν δε σε συμπαθήσω στην αρχή για την κακολογιά σου, θα σαι ο μόνος μου φίλος στο τέλος.

πάλι άλλα έγραψα. σίγουρα δεν είναι τόσο εύκολο να δώσω θέμα στον τίτλο μου. άλλη φορά ξαναπροσπαθώ. τώρα τέλειωσε η αθλιότητα που ακουγόταν.

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Σεπτεμβρίου 24, 2011.

Σχολιάστε

 
