να κοιμάμαι μ’ ένα χαμόγελο

Να ηρεμήσω. Αυτός είναι ο στόχος. να είμαι πιο ήρεμος δηλαδή. όχι αυτό που λέμε να βρω κάποιον, κάποια κοπέλα, να ηρεμήσω. Όχι να ηρεμήσω με τους φίλους και τις παρέες. Απλά. Να ηρεμήσω. ΕΓΩ

Συνεχώς μέσα στα αυτιά μου σειρήνες. Σειρήνες να σκούζουν. αυτό. πως σταματάει αυτό? από που κλείνει αυτό? Μόνο του αυτό θα ταν το νούμερο ένα πράγμα για να ηρεμήσω επιτέλους.

Να γίνω λίγο πιο μονότονος. λίγο πιο άτονος. λίγο πιο απαθής. λίγο πιο ανενεργός. λίγο πιο αναίσθητος. να γίνω λίγο πιο ίδιος με σένα. γιατί έτσι θα μαι ήρεμος. Δεν ζηλεύω αλλά πρέπει. για δικό μου καλό. για να κοιμάμαι τα βράδια. Για να είμαι καλά στην υγεία μου. πως κοιμάσαι εσύ τώρα χωρίς να σου καίγεται καρφί? έτσι να μουν κι εγώ! όλα σου τα κύτταρα δουλεύουν μια χαρά. Ίσως πιο άδεια από τα δικά μου. Σίγουρα πιο άδεια. Ή και εντελώς. αλλά δουλεύουν μια χαρά. Εμένα φουσκώνουν, σπάζουν και πεθαίνουν.

σειρήνες στο μυαλό μου συνέχεια. Να μη με αφήνουν σε ησυχία, να μου προκαλούν μια περίεργη ένταση, μια αίσθηση απώθησης από όλα. Ακόμα και από αυτά που αγαπάω. Μα πως γίνεται αυτό? Με απωθούν σαν εντομοκτόνο αυτά που αγαπάω, εμένα την κατσαρίδα. το πιο καθαρό εντομο στον κόσμο..

Σειρήνες στα αυτιά μου συνέχεια. Κλείστες μου, ηρέμησέ με. όχι άλλη ένταση. Βρες το διακόπτη μου αλλά και τον δικό σου. ξύπνα λίγο εσύ και νοιώσε, κοιμησέ με λίγο εμένα να μην νοιώθω τόσο πολύ. αυτά τα άκρα μας να συναντηθούν επιτέλους.

όχι άλλη ένταση. λίγη ησυχία να κοιμηθώ.
λίγη σιγή χαρούμενη.γλυκιά και χαρούμενη..

η ηρεμία που μου αξίζει. Η ηρεμία που μου αναλογεί.
να κοιμάμαι με ένα χαμόγελο
αυτο..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 4, 2011.

Ένα Σχόλιο to “να κοιμάμαι μ’ ένα χαμόγελο”

  1. ωραίο…. κάποιες φορές έτσι αισθάνομαι και εγώ…. 😦

Σχολιάστε

 
