Η οπτική γωνία των πραγμάτων

Μ’ αρέσει που υποτίθεται πως μεγαλώνω, αλλά τα μικρά πράγματα που σε λόγια τα ξέρουμε όλοι, τώρα είναι που τα ζω κι εγώ.
Ιστορία βασισμένη σε αληθινά γεγονότα:
Σήμερα το πρωί 28ης ξύπνησα από την σπαρακτική φωνή της μάνας μου να λέει «Α ρε Νάσσο (ο πατέρας μου)…!! Τι να κάνω εγώ τώρα..!!!».. Χέστηκα πάνω μου ότι κάτι σοβαρό έγινε. Άνοιξα λίγο τα αυτιά μου και κατάλαβα ότι του μιλάει ευτυχώς στο τηλέφωνο «Τι να κάνω εγώ τώρα? Μα πήρες το δικό μου το σακάκι, το φόρεσες κι έφυγες? Καλά δε σε στένευε? Δεν είσαι καλά άνθρωπέ μου..!!Μα σου είχα κρεμάσει το δικό σου ακριβώς δίπλα…!!»
Η μάνα μου έκλεισε το τηλέφωνο και στη σκέψη ότι ο πατέρας μου θα έβγαζε λόγο μπροστά σε όλο το σχολείο με το δικό της σακάκι σχεδόν έκλαιγε. Κι εγώ που κατάλαβα τι συνέβη είχα σκάσει στα γέλια στο κρεβάτι μου!!
Ήταν το ίδιο ακριβώς γεγονός για το οποίο η μάνα μου σπάραζε στο τηλέφωνο και σιγοέκλαιγε μετά, ενώ εγώ, ανακουφισμένος που όλα είναι μια χαρά και ο τρελός πατέρας μου γράφει πάλι ιστορία, είχα σκάσει στα γέλια.
Τελικά πράγματι.. είναι η οπτική γωνία που θα δεις κάτι. από ποια άκρη θες να σαι..! 🙂
Φυσικά σηκώθηκα και εξήγησα στη μάνα μου τη δική μου οπτική γωνία. Στο τέλος γελάγαμε μαζί, μόνο που φανταζόμασταν το μπαμπά να χαιρετάει τον κόσμο στο σακάκι της!!
Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 28, 2011.

Ένα Σχόλιο to “Η οπτική γωνία των πραγμάτων”

  1. Μα πόσο τέλειο!!! χααχαχαχα!!!

Σχολιάστε

 
