δώσε μου ζωή

η ζωή είναι μια γαμημένη διαδικασία. που τη λατρεύω. και πραγματικά νομίζω ότι φτάνουν αυτά για να περιγράψουν όλα τα άπειρα που έχω στο μυαλό μου.
….
….
Είναι πολλά. Είναι καταστάσεις πολλές μαζί μπερδεμένες στο μικρό μου μυαλουδάκι ερωτικές και επαγγελματικές και καλλιτεχνικές και ό,τι μπορείς να φανταστείς. Εντάξει κυρίως το πρώτο φυσικά.. Και όλα αυτά με έχουν βάλει κάτω και με χτυπούν. Πάλι. Αυτή την ώρα που μιλάμε. Αυτή την ώρα που διαβάζεις χαλαρά.
Αλλά ας είναι. Κάπως έτσι το νοιώθω. Ας είναι. Ναι έχω γίνει πλέον τόσο δυνατός. Τόσο σκληρός με τον εαυτό μου που δεν το βάζω κάτω. Κατάθλιψη? Το αντίθετο!
Αλλά βέβαια δεν χαίρομαι σα χαζό. Ναι, θα με δεις και θα πεις να ένας άνθρωπος που δεν χαίρεται αυτή τη στιγμή. Αλλά δεν χαίρομαι γιατί δεν υπάρχει λόγος να χαίρομαι για τη ζωή μου. Δεν είμαι κανένα χαζοχαρούμενο. ποτέ δεν ήμουν. αλλά ζω δυνατά. Κάθε στιγμή. Ξεχνάω να φάω ακόμα και να κοιμηθώ αρκετές φορές. Κι ας έχω τόσες υποχρεώσεις, τόσες δουλειές. Κάπως, με μαγικό μερικές φορές με μάγκικο μερικές άλλες με οριακό που και που τρόπο τα καταφέρνω. Είμαι καλός στη μουσική μου, είμαι καλός με το διδακτορικό μου, είμαι καλός με τα μαθήματά μου. Δεν κολώνω απλά. πουθενά. Κι ερωτεύομαι ακόμα και νοιώθω τόσο μα τόσο έντονα τα πάντα, φριχτά έντονα μερικές φορές σαν μικρό παιδί. Ξέρω το τίμημα. Είναι να μην ζήσω πολύ.
Αλλά εγώ εκεί. Σα μικρό παιδί. Συναισθήματα γεμάτος, ορμόνες να πλυμηρίζουν τη λογική..
Η φίλη μου μου πε «όταν η καρδιά χτυπάει μέρα νύχτα σε τρελούς ρυθμούς θα σταματήσει πιο γρήγορα. Ηρέμησε» Συμφωνώ. Όχι με το «ηρέμησε» αλλά με όλα τα άλλα. Το έχω αποδεχτεί πλέον.
Χθες η καρδιά μου πετάρισε πολύ περίεργα για κανένα μισάωρο στη διάρκεια του λάϊβ. Τα χέρια μου ένοιωθαν τους σφυγμούς πολύ έντονα και φοβήθηκα πραγματικά για την υγεία μου. Και τραγουδούσα σα να μη συμβαίνει τίποτα. Και δε συνέβη τίποτα τελικά. Κάπως έτσι ζω και όλες τις άλλες στιγμές. Μόνο που αντί για βιολογικά, αυτή η πίεση είναι απο πιο μέσα. Από την ψυχή ή τον εγκέφαλο αν θες να το δούμε πιο επιστημονικά.

Αλλά η ζωή… η ζωή.. παρόλο το γαμημένο της υπόθεσής της είναι τόσο τέλεια! Σε καμία περίπτωση δεν θα θελα να μην τα ζω όλα αυτά. Ακόμα και τώρα που ναι άσχημα ξανά. Ξέρω τη διαδικασία. Μπορεί να ναι δύσκολα και σκληρά αλλά ξέρω. Αυτό θα πει ζωή. Ναι.. Μα φυσικά. Κάποια στιγμή ελπίζω τόσο να ηρεμήσω. Και όχι μόνος. Να ηρεμήσω με παρέα. Δε βιάζομαι όμως. Πάλι. Δε βιάζομαι. Δε βιάζομαι για τίποτα, οκ? Απλά ζω. Τα ζω όλα. έντονα. Και τα άτονα τα κάνω έντονα για να τα ζήσω δυνατά. Τίποτα άτονο στη δική μου τη ζωή. Απλά τίποτα άτονο και άγευστο. Αυτά έξω από δω. Τα δύσκολα ευπρόσδεκτα. Τα στενάχωρα ευπρόσδεκτα, όπως σήμερα. Αλλά τίποτα ουδέτερο και ανιαρό.

τέτοια ζωή για μια ζωή δεν γίνεται. το ξέρω. αυτό μου λέω κι εγώ που και που, να όπως χθες που φοβήθηκα η αλήθεια είναι. Αλλά τι να κάνω. Την αντέχω και την γαμάω και την ξανακάνω τέλεια και πάλι απ την αρχή πάνω από δέκα χρόνια πλέον. Κάποια στιγμή θα σταματήσει. Και γι αυτό έτοιμος είμαι. Για όλα έτοιμος είμαι. Εδώ είμαι. Να ζήσω θέλω.

Δώσε μου ζωή, δώσε μου γαμημένες καταστάσεις, δώσε μου όμορφες στιγμές. Απλά μη με κάνεις κανένα ουδέτερο ον. κανένα άψυχο άνθρωπο. Το ξέρω καμιά φορά το εύχομαι.. Και φοβάμαι θα το ξαναευχηθώ στο μέλλον ίσως.. Καμία ιδέα δεν έχω. Αλλά εσύ εκεί ζωή, μην με αφήνεις να κοιμηθώ καμία νύχτα όπως ο γείτονάς μου.

Μακάρι κάποτε.. έτσι απότομα και ΘΕΛΟΝΤΑΣ το να ηρεμήσω και να είμαι μόνο χαρούμενος. Την χαρά ψάχνω κι εγώ φαντάζομαι.. έτσι κι αλλιώς.. αν τα δεις αντικειμενικά τα πράγματα… πρέπει να σαι αισιόδοξος..

πφφ..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Νοέμβριος 20, 2011.

Σχολιάστε

 
