Οι μικρές κινήσεις τους

Οι μικρές κινήσεις τους είναι ότι μου μένει κάθε φορά χαραγμένο στο μυαλό μου. Είναι ό,τι αγαπάω πραγματικά και με κάνει να ξέρω κάτι που μόνο λίγοι το ξέρουν γι αυτές. Οι μικρές κινήσεις, οι λεπτομέρειες σε έναν άνθρωπο είναι όλη του η προσωπικότητα. Δεν μου άρεσε ποτέ κάποια κοπέλα που να μην έχει τέτοιες μικρές κινήσεις που συνηθίζει να κάνει περισσότερο αντιδρώντας στα ερεθίσματά μου.
Θυμάμαι απο παλιά ένα χεράκι μισό απ το δικό μου να ξεκινάει από ψηλά στο κούτελό μου και να φτάνει μέχρι τα χείλη μου, θυμάμαι δυο λαμπερά μελια ματάκια να λάμπουν με μια μου καφρίλα, θυμάμαι να έρχεται κοντά και να παίρνει με τη γλώσσα της ένα δάκρυ που έφευγε όπως ήμουν ξαπλωμένος πλάγια, θυμάμαι τα μαύρα μάτια της πως γούρλωναν όταν έλεγα κάτι που την ψιλοπείραζε, θυμάμαι τα γέλια της μετά από μια χαζομάρα που είπε και το κατάλαβε εγκαίρως ότι ήταν χαζομάρα, θυμάμαι να κρύβει με την παλάμη της το πρόσωπό της, να κοιτάει προς τα κάτω και να κρύβεται σα να ντρέπεται γι αυτό που είπε, θυμάμαι να τραβάει προς τα πίσω την μια ακρη των χειλιών της σα να προσπαθεί να δημιουργήσει ένα τεχνητό χαμόγελο, θυμάμαι να μην καταλαβαίνει σωστά τα ελληνικά και να μπερδεύεται όταν έκανα λίγο δυσνόητο το χιούμορ μου, θυμάμαι να βάζει τα δάχτυλά της στο πόδι της ψηλά και να με κοιτάει πρόστυχα για μια στιγμή και ύστερα να γελά, θυμάμαι πόσο αστεία περιεργαζόταν τα πάντα στο κορμί μου και την άφηνα, θυμάμαι κάθε λεξούλα που της κολλούσε κατα καιρούς και την έλεγε εκατό φορές τη μέρα, θυμάμαι τις ακριβείς κινήσεις που έκανε για να δέσει τα μαλλιά της αυτό τον περίεργο σημπαγή κόμπο, θυμάμαι την ανεξάντλητη λεπτομέρεια να μου εξιστορεί γεγονότα που ξεχνούσε τελικά τι ήθελε να μου πει, θυμάμαι το «ναι» να βγαίνει μέσα από τα χειλάκια της σαν κρυωμένη κάθε φορά, θυμάμαι..θυμάμαι..θυμάμαι..

Δε νοσταλγώ τίποτα. Δε θέλω πίσω τίποτα. Οι άνθρωποι που έζησα, οι κοπέλες που με άφησαν να μπω στη ζωή τους, μερικές να γίνω ζωή τους, είναι μαζί μου όπως ακριβώς θέλω. Δεν θέλω κάτι άλλο από καμια. Στις μικρές λεπτομέρειες που τις έκαναν διαφορετικές, μόνο γι αυτές τις μικρές κινήσεις άξιζε να τα ζήσω και να τα χάσω όλα αυτά. Αλλιώς τίποτα δε θα μου έμενε τόσο ζωντανά χαραγμένο, ώστε να μπορώ να γελάω ειλικρινά, να βουρκώνω πραγματικά, να στεναχωριέμαι ή να χαίρομαι στα αλήθεια όταν ανακαλώ τέτοιες μικρές, χαζές για τους άλλους κινήσεις.

Πολύ θα θελα κάποια από αυτες της κινήσεις που γράφω παραπάνω να ταν και από σένα. Δεν πρόλαβες φοβάμαι κούκλα μου. Βασικά δεν έχει σημασία τι θα θελα εγώ μόνο. Αλλά νομίζω δεν πρόλαβες. ένας μήνας πολλές φορές είναι μια ζωή, πολλές απλά αρκετός, άλλες -όπως αυτή- μάλλον χαμένος. Αλλά ας είναι. Αυτή είναι η ζωή μας και δεν τη ζω μόνος μου, γι αυτό λέω και «μας»..

Εδώ που γράφω τώρα δεν είμαι μόνος. Μαζί μου είναι όλες οι κοπέλες που μ έκαναν έτσι. Ακούω τα γέλια τους γι αυτό δεν κοιμάμαι. Βλέπω τα μάτια τους γι αυτό ξαγρυπνάω. Μυρίζω το άρωμά τους το ένοχο γι αυτό πως να ηρεμήσω. Γεύομαι το δέρμα τους και με τόση ένταση πως να κλείσω μάτι. Χαϊδεύω τα μαλλιά τους γι αυτό πως να μείνω μόνος. Δε μένω μόνος κι ας είμαι πάλι. Η μοναξιά είναι γι αυτούς που δεν έζησαν.

Και χαίρομαι που είναι, που είστε τόσες λίγες που θυμάμαι ακόμα καθεμιάς τις λεπτομέρειες ξεχωριστά. Χαίρομαι που δίνω σημασία σε κάθε άνθρωπο που μπλέκω μαζί τους συναισθηματικά. Και ναι. Σας αγαπάω. Και ναι. Μπορεί εσάς τις δύο περισσότερο από όλες. Σίγουρα περισσότερο από όλες. Αλλά αγαπάω τις λεπτομέρειες και τις ιστορίες και τις αισθήσεις και τις φιλοσοφίες που μου χαρίσατε όλες και με κάνατε έτσι. Κι ας είστε τώρα ξένες. Άλλες περισσότερο κι άλλες λιγότερο. Καμία σημασία δεν έχει. Κι εγώ ξένος είμαι φυσικά. Μην κοιτάς που ζω μερικές φορές ξανά μαζί σου. και μαζί σου. και μαζί σου…

χμ..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Νοέμβριος 22, 2011.

Σχολιάστε

 
