κενό ζωής

κάπου αλλού σε περιμένουνε μάγκα, πάρε μαζί την ψυχή σου..
κάπου αλλού σε περιμένουνε μάγκα, και καρτερούν τη φωνή σου..

πάντα τέτοιες στιγμές ψάχνω για μια θάλασσα. Την πιο κοντινή, κι ας είναι βρώμικη. δεν με νοιάζει.. Όταν έχω ένα μικρό κενό, ένα μικρό κενό ζωής. Κατευθείαν εδώ. Γιατί και όχι όλοι οι άνθρωποι του κόσμου. Δεν το καταλαβαίνω αυτό μερικές φορές, αλήθεια.. δεν είμαι εγώ περίεργος. Είναι όλοι οι άλλοι. Είμαι σίγουρος όταν βλέπω τη θάλασσα..
Δηλαδή τι κάνετε? Γιατί ζείτε? έχετε να δουλέψετε αυριο? έχετε δουλειές? κουραστηκες πολύ σήμερα? Έχεις υποχρεώσεις αύριο? χα! καημένοι μου. Εγώ πάντα. αλλά χέστηκα. ΠΡΩΤΑ ζω! οκ? Εσείς? Εσείς γιατί ζείτε άραγε? γράψτε κάτι και γι αυτό.. γράψε κάτι..
ελεεινοί άνθρωποι.. τι κάνετε εκεί έξω. Ξύπνα και κοίτα λίγο γύρω σου και νοιώσε την αλήθεια να σε κάνει να μην μπορείς να κοιμηθείς, να μην ησυχάζεις εύκολα ζωωδώς στο κρεβατάκι σου. Δεν είπα μη γελάς. Μα ναι. Μη γελάς σαν ηλίθιο.. Πρώτα κατάλαβε γιατί. Όχι άλλα καρναβάλια στην πολύτιμη ζωή σου. κατάλαβέ το..

Πάω να τραγουδήσω τώρα.. Κυρίως μπροστά σε αυτούς που περιγράφω από πάνω.. Γιατί νομίζεις πως τραγουδάω..? Μήπως και ακούσει κανείς.. τεσπα.. πάω να τραγουδήσω τώρα.. Τέλος οι αλήθειες..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Νοέμβριος 28, 2011.

2 Σχόλια to “κενό ζωής”

  1. Ζω για ολους αυτους και ολα αυτα που αγαπω και πιστεψε με ειναι αρκετο…

  2. : ) ωραίος στίχος κιόλας!

Σχολιάστε

 
