Κάνω τον κόσμο καλύτερο

Κάνω τον κόσμο γύρω μου καλύτερο. Θα σου πω πως. Μαθαίνω τον κόσμο πρώτα. Σε μαθαίνω και σε καταλαβαίνω πρώτα. Συνήθως δεν μου παίρνει πάνω από μια- δυο μέρες. Θα καταλάβω τι είσαι πάνω κάτω, τι κουβαλάς μαζί σου, τι θα μου δώσεις να καταλαβω. Αν κρύβεσαι, γιατί. Αν φαίνεσαι άλλη από αυτό που είσαι, γιατί. Θα τα καταλάβω όλα. Μερικές φορές η φαντασία μου στην ανάλυση όλων αυτών οργιάζει. Σκέφτομαι πολύ πιο απίστευτα σενάρια από αυτά που συμβαίνουν αλλά μέσες άκρες πάντα τα βρίσκω. Πάντα σε βρίσκω. Πολύ πολύ γρήγορα τις περισσότερες φορές.

Ας μην αναλύσω τι βρήκα για σένα ή οποιαδήποτε άλλη που έμπλεξα κατά καιρούς, δεν έχει νόημα εδώ, πάντως ξέρω. Ξέρω πλέον τους ανθρώπους. Άλλοι το παραδέχονται κι αλλοι όχι. Άλλοι κάνουν μορφασμούς αηδίας όταν σκέφτονται εμένα να νομίζω ότι είμαι έξυπνος, άλλοι λένε «μαλάκα αυτός είναι έξυπνος, όχι μαλακίες».. Δεν με νοιάζει. Εγώ βγαίνω σωστός. Πάντα ή (για να κρατάω τα τυπικά) σχεδόν πάντα. Ειμαι καλός σε αυτό πως να το κάνουμε. Καταλαβαίνω τους ανθρώπους. Έχουν αύρα οι άνθρωποι, δεν χρειάζεται να σου τα πουν όλα. Όσα ζουν φαίνονται κάπου πάνω τους, σε κάτι που είπαν, σε μια τους αντίδραση σε μια γκριμάτσα ή μια μισοτελειωμένη κουβέντα. Αρκεί να προσέχεις. Μιλάμε να παρατηρείς, όχι μαλακίες. Φτιάχνεις δύο βιβλία έτσι. Ένα που γράφει ότι θέλει αυτή που είσαι μαζί της κι ένα που γράφεις εσύ γι αυτήν. Αυτή δεν θα γράψει ποτέ στο βιβλίο της «αυτό που είπε τώρα μου θύμισε κάποιον άλλο, παλιότερο», για μένα αυτό είναι μόνο ο τίτλος για ένα ολόκληρο κεφαλαιο στο βιβλίο που θα γράψω εγώ. Απλά ένα παράδειγμα για να καταλάβεις. Μην αγχώνεσαι. Και μη γελιέσαι. Σπάνια μπαίνω στον κόπο να γράφω τέτοια βιβλία. Συνήθως δεν τα ξεκινάω καν για καμία. Είμαι λάτρης της αρχής της ελάχιστης ενέργειας. Τεμπέλης θα έλεγαν οι καλοί, ηλίθιοι όμως, φίλοι μου.

Αλλά κάνω τον κόσμο καλύτερο. Ακόμα δεν σου χω πει πως. Ακόμα δεν έχεις καταλάβει, σε παραπλανώ έτσι όπως γράφω και όχι επίτηδες.
Κάνω τον κόσμο, τις κοπέλες με τις οποίες ασχολούμαι καλύτερες, καλύτερους ανθρωπους. Έχω πολλαπλά παραδείγματα πλέον. Όλες όσες ήμουν ποτέ μαζί δεν είναι μαζί μου τώρα. Έχουν φύγει ή έχω φύγει καμία σημασία δεν έχει, πάντως δεν είναι μαζί μου τώρα. Και όλες, ορκίζομαι γι αυτό, έχουν κάτι να θυμούνται από μένα. Έχω μπει μέσα σε όλες λίγο ή πολύ. Φυσικά όσο πιο μεγάλο το βιβλίο που έγραψα εγώ γι αυτές, τόσο πιο πολύ επηρεάζω ακόμα και τώρα τη ζωή τους. Αλλά με καλό τρόπο. Τις έχω κάνει καλύτερες. Μετά από μένα άλλες έγιναν πιο προσεκτικές, άλλες πιο ελεύθερες, άλλες πιο καλοί άνθρωποι, άλλες πιο σκληροί άνθρωποι (που είναι καλό), άλλες ακόμα ακουμπά και δρα πάνω τους πρακτικά η μουσική μου, άλλες απλώς θυμούνται ένα αστείο που είπα (αλήθεια πόσες χιλιάδες γαμημένα αστεία να χω πει..), άλλες έγιναν καλύτερες στο σεξ (κι εγώ μαζί τους), άλλες άλλαξαν τα ακούσματά τους προς το καλύτερο, άλλες ζουν και κάνουν πράξεις δυο- τρεις φράσεις που συνήθιζα να λέω και να κάνω πράξη κι εγώ την εποχή μου μαζί τους, άλλες έχουν πλέον πιο ωραία κορμιά, άλλες πιο ωραίους φίλους, άλλες πιο καλούς ανθρώπους και πιο απλούς ανθρώπους (κυριότερο ίσως) πλάι τους. Άλλες σιχάθηκαν τις εντάσεις και βρήκαν κάποιον πιο σίγουρο, πιο εύκολα κατανοήσημο που τις αγαπάει περισσότερο, άλλες ακριβως (!) το αντίθετο. Μα είναι και τα δύο καλά αναλόγως της κοπέλας και της εποχής που διανύει στη ζωή της. Άλλες ακόμα ζουν μαζί μου.. πολύ. σε βαθμό που ίσως δεν πρέπει μερικές φορές αφού εγώ δεν είμαι εκεί, αλλά το κάνουν. Μπορεί καλό κι αυτό, για να το κάνουν. Άλλες απλά με σκέφτονται και χαμογελούν. Κάτι απλό από μένα, μια βλακεία μου, ένα αστείο ακόμα, μια φράση, μια περίεργη στιγμή.. Πάντως δύο πράγματα είναι σίγουρα. Τις έκανα όλες καλύτερες, καλύτερες από πριν. Κατι έμαθαν με σκληρό ή πολύ πιο όμορφο και γλυκό τρόπο από μένα. Κατι μου πήραν..
κι έφυγαν. Το δεύτερο σίγουρο πράγμα. Έφυγαν. Ό,τι κι αν τους έμαθα, όση ενέργεια κι αν ξόδεψα, όση σκέψη, όσα βράδια, όσα ξενύχτια, όσο δάκρυ, κόπο, πόνο. Ό,τι καλό κι αν τους έκανα ή τους έμαθα, το πήραν και τώρα το χρησιμοποιούν στην καλύτερη ζωή τους χωρίς εμένα. χωρίς εμένα. Εγώ, ο λάτρης της ελάχιστης ενέργειας, χάλασα όλη την ενέργεια της ζωής μου χωρίς λόγο.

Χωρίς εμένα.Με κάποιον άλλο με τον οποίο είναι καλύτεροι άνθρωποι μαζί του. με μένα ήρθαν να φτιαχτούν, να συναρμολογηθούν ή να μάθουν κάτι για τον εαυτό τους. Το έφτιαξαν, έγιναν καλύτερες κι έτοιμες πλέον φεύγουν από μένα, να ζήσουν, να ευχαριστηθούν αυτό που τους πρόσφερα. Πόσο ρομαντικό!

Και πόσο γαμημένο αυτό το συναίσθημα. Ό,τι όλα έγιναν για καλό τελικά. Για το γενικότερο καλό. Αλλα ΟΧΙ και ΠΟΤΕ για το δικό μου καλό..

Δεν πειράζει.
Αφου
Αφου ΡΕ κάνω τον κόσμο καλύτερο έτσι
τι με νοιάζει για μένα..

εδώ είμαι για να κάνω τον κόσμο καλύτερο, εδώ είμαι
Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Δεκέμβριος 11, 2011.

2 Σχόλια to “Κάνω τον κόσμο καλύτερο”

  1. Ισως αυτος ο ανθρωπος που δεν θα σ’ αφησει να τον καταλαβεις να σε κανει και εσενα καλυτερο ανθρωπο…

  2. an den tous skotwneis tous kaneis kalyterous etsi ki alliws… to skeptiko sou de stekei

Σχολιάστε

 
