πόσα να πω

Πόσα να πώ, θα μείνουν κι άλλα
δεν τελειώνουν της ζωής μου τα μεγάλα
πόσα να πω να με ακούσεις
απλά με τη ματιά σου να με λούσεις

πόσα να πω δικά μου κι άλλων πόσα
κι αν μου τελειώσουν θα στα πω σε άλλη γλώσσα
πόσα να πω, νομίζω το χω παρακάνει
είναι κακό, αφού το «σ΄ αγαπώ» δε φτάνει..

δε σταματώ, θα σκεφτώ κι άλλα
πόσα θα πω απ της ζωής μου τα μεγάλα
δε σταματώ, για να μ ακούσεις
με λίγα μάγια της ψυχής σου να με λούσεις

τα «σ’ αγαπώ» μικρά ή μεγάλα
κι αν σου τα πω θα μαζευτούν χιλιάδες άλλα
τα «σ’ αγαπώ» μου στο ραδιόφωνο ν ακούσεις
χρώματα ήχοι την καρδούλα σου να λούσεις

πόσα να πω, νομίζω το χω παρακάνει
είναι κακό, αφού ένα «σ΄ αγαπώ» δε φτάνει..
πόσα να πω δικά μου κι άλλων πόσα
κι αν μου τελειώσουν θα στα πω και σ’ άλλη γλώσσα!

Αλέξης Π.

~ από Alexios Panoutsopoulos στο 12 Ιανουαρίου, 2012.

Σχολιάστε