ευχή

Κι όταν τελειώνουν όλα αυτά..
Ντρέπεσαι? έχεις τα μάτια σου κλειστά? Ανοιξέ τα .. θα σε καρτερώ..
Χωρίς θέμα. Το ξέρεις το θέμα. Μόνο αγάπη. Αυτό είναι το θέμα. Δηλαδή χωρίς θέμα. Γιατί δεν μένει μυαλό για κάτι άλλο να οργανώσεις εκεί. Δεν μένει μια γωνιά άδεια να μπορέσεις να γράψεις οργανωμένους στίχους, να τραγουδήσεις τυπικά, να μιλήσεις τυπικά, να σκεφτείς τη δουλειά σου γιατί υπάρχουν κ τέτοιες –που θέλουν σκέψη. Δε μένει καμιά γωνιά άδεια όταν υπάρχει αγάπη. Και σκοτεινή. Καμιά σκοτεινιά. Και γι αυτό αναρωτιέμαι. Γιατί έχω σκοτεινές γωνιές. Και τις τέσσερις. Στη μια κρύβεσαι εσύ. Στις άλλες..? Δε βλέπω.. πρέπει να πάω εκεί να δω. Είμαι σε ένα μεγάλο δωμάτιο κ δεν κλαίω σε μια γωνία –τη δικιά σου- να πάω στο κέντρο? Εκεί που κάτι ψιλοφαίνεται? Να ξυριστώ να γίνω όμορφος αφού εκεί κάτι ψιλοφαίνεται.. Ή τοίχο τοίχο να συρθώ στην επόμενη γωνία? Μπορεί να μην είναι κανείς εκεί, μπορεί και να ναι καμιά κοπέλα μοναχή. Ή με παρέα. Που δεν τις φτάνει όμως και γι αυτό έρχεται στη γωνία την δικιά μου και με περιμένει. Και περιμένει και περιμένει.. και μπράβο που περιμένει. Ανταμοίβεται στο τέλος όποιος περιμένει λένε. Έτσι να κάνω κι εγώ..? Να περιμένω τι και να ανταμοιφθώ με τι? Με αγάπη? Η αγάπη είναι πάντα δημιούργημα δυο. Για να υπάρχει πρέπει να υπάρχει από δύο ταυτόχρονα. Μονος σου δεν μπορείς να αγαπάς. Είναι το μόνο ίσως δημιούργημα που μπορεί να δομηθεί από δύο. Αυτός ίσως και να ναι ο μόνος περιορισμός της..
«αγάπα και κάνε ό,τι θες.» Μότο της ζωής μου. Το ξέρει το αδέρφι μου, αυτό ουσιαστικά μου πε χθες. Αυτό κάνω ναι. Αγαπάω και κάνω ό,τι θέλω. είναι δικαιο. Ένας άγιος το πε έτσι κι αλλιώς αυτό, όχι εγώ ο αρχίδας. Και το κάνω. Και δεν γίνεται αλλά το κάνω. Ναι. Κάνω ότι θέλω. Και ναι. Αγαπάω κι όλας. Αγαπάω κάποια. Το ξέρω, το νοιώθω, είναι αγάπη. Μα η αγάπη φτιάχνεται από δύο. Μπορείς να την προφέρεις να την νοιώσεις να την ζήσεις μόνο μαζι με έναν άλλο. Τώρα. Εδώ. Μονο έτσι μπορεί να υπάρξει, πάλι τα ίδια θα λέμε..? Άρα τώρα αυτό δεν είναι αγάπη εδώ μέσα (δείχνω την καρδιά μου). Αυτό το λες νοσταλγία, ζήλεια, φθόνο, πάθος, αρρώστεια, τραγούδι, μιζέρια, χαρά, αναμνήσεις, έρωτα, τρέλα, στεναχώρια, απογοήτευση, κάβλα, ευχή, κατάρα..
Ό,τι θες πες το αλέξη μου αυτό. Μα όχι αγάπη. ΟΧΙ. Η αγάπη είναι δυονων. Δυονών ναι. Πάντα. Μπορείς μονος σου να νοιώσεις όλα τα άλλα. Μα όλα. Αλλά όχι αυτό. Αυτό είναι θέμα δύο ανθρώπων. Δύο. Εμένα κ εσένα. Δύο. Δύο. Εγώ κι εσύ. Αγαπιόμαστε. Δύο.. είναι για δύο η αγάπη. Και κάποιοι πως την πατάνε εδώ και χωρίζονται στα δύο. Και αγαπάνε ο ένας τον άλλο του εαυτό. Θα πανε μπροστά αυτοί. Θα ανέβουν ψηλά. Αυτοαγάπη. Αλλά μην την πατήσεις έτσι. Νοιώσε όλα τα άλλα που μπορείς μόνος εδώ, ζωντανός δίπλα σε μια θάλασσα (ΠΑΝΤΑ δίπλα σε μια θάλασσα). Νοιωστα όλα φίλε, μη σε νοιάζει, μη φοβάσαι τίποτα. Η αγάπη δεν είναι στο χέρι σου. Νοιώσε όλα τα άλλα. Θυμίσου.. θυμίσου τι σου είπα γι αυτήν.. η αγάπη δημιουργείται από δύο. Μόνος σου εδώ γράψε ό,τι θες. Δεν πρόκειται να την νοιώσεις. Χρειάζεται κι άλλος. Ναι. Ευχή είναι τώρα. Ευχή για αγάπη. Από μένα κι από σένα. Να τοι οι δύο.. εγώ κι εσύ. Που είσαι..? που είσαι..?? ευχή είναι αυτό που νοιώθω.. όχι αγάπη. Έλα να νοιώσουμε αγάπη μαζί. Δεν γίνεται αλλιώς. Είμαι σίγουρος πια τι μου λένε τόση ώρα τα κύματα εδώ δίπλα μου. Δεν γίνεται αλλιώς..

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Μαρτίου 20, 2012.

2 Σχόλια to “ευχή”

  1. πολύ όμορφο! Ώρες ώρες αποσβολώνομαι με τη γραφή σου…. 😉

  2. http://alchemist32.blogspot.gr/2010/02/blog-post_17.html
    Αυτό μου ήρθε στο μυαλό όταν διάβασα το κείμενο σου.

Σχολιάστε

 
