δικούς σου στίχους

Πες μας δικούς σου στίχους! 

Πολύ μου άρεσε που αυτός ο τύπος πίστευε – ή τουλάχιστον ήθελε να με κάνει να πιστέψω- ότι οι δικοί μου στίχοι έχουν μεγαλύτερη αξία από αυτούς που έχω συνήθως στο μυαλό μου. 

καλά.

στιγμή δεν μ αφήνουν. μόνο όταν γράφω εγώ. ίσως και όχι πάντα κι τότε ακόμα. Σίγουρα. Έχω ήδη θυμηθεί δυο φορές που έκλεψε η σκέψη μου ένα στίχο για να ξεκινήσει από κάπου. Αλλά αυτό επιτρέπεται. Όπως μου χει πει κι ένας ποιητής, αντικειμενικά μεγάλος, η πρώτη φράση είναι το παν.

 

Έτσι κι αλλιώς δεν γίνεται να γράφεις χωρίς κάτι στο μυαλό σου, εκτός ίσως από τώρα. 

 

θες δικούς μου στίχους να σου πλέξω μα δεν έχω

ό,τι γράφω και σου λέω έχω αρχίσει να προσέχω

μα τις νύχτες μπλέκω λόγια μεθυσμένων μουσικών

ξεκινάω κι εγώ μαζί τους το κυνήγι μαγισσών..

 

Αλέξης Π.

 

~ από alexpan στο Μαΐου 20, 2012.

Σχολιάστε

 
