Το παρελθόν σου έφτιαξες πυρά κι απ’ τη ζωή βάλθηκες να ξεπεζέψεις

«Βγήκες κυνήγι γι’ άλλη μια φορά
μες στην ομίχλη μάγισσες να μαζέψεις..»

Χωρίς να ξέρω τους στίχους. τους έλεγα. μπορεί έτσι να νομίζω πάντως πιστεύω ότι τους έλεγα.

και τουλάχιστον η κιθάρα. η κιθάρα ξεκάθαρη στα αυτιά μου. ακόμα κι αν το πρωί δεν θυμόμουν τη μελωδία..

τώρα μόλις την άκουσα. τώρα βρήκα ευκαιρία να ζήσω, μετά τις δώδεκα. την επόμενη μέρα..

και τι μέρα είναι κι αυτή που έρχεται..

νύχτες ζω. νύχτες ζω εγώ. και θα συνεχίσω. δεν πέφτω καριόληδες εγώ, νύχτες ζω. Λείπω. το ξέρω. Μου λείπω.

οι μέρες που περνάω μου εξαγοράζουν νύχτες για πολλές εποχές ακόμη. Νύχτες μουσικής, στίχων, σκέψεων, πάθους. Οι μέρες που περνώ μαζί σας είναι από ανάγκη. Τίποτα άλλο παρά σκοτεινιά. Εδώ μεγάλωσα, εδώ ξέρω να ζω. Εκεί με τα φώτα -πόσο σου μοιάζω- αλλά δεν. Για να πληρώσω τη νύχτα μου πούστη είμαι εδώ. Για να πληρώσω την αμαρτία μου. 

«Πριν σκοτεινιάσει απόψε ο ουρανός,
τα κρίματα σου μάζεψέ τα και ρίχτα..»

Εμείς εδώ γελάμε τις νύχτες που εσύ υποφέρεις ή απλά κοιμάσαι. Εμείς εδώ αγαπάμε τις νύχτες που εσύ ηρεμείς ή φοβάσαι. Εμείς εδώ ζούμε στις νύχτες που εσύ ονειρεύεσαι ό,τι θες να σαι..

«..Όσο θα καίγονται, θα δίνουνε φως
στην πιο μεγάλη νύχτα.»

 

Αλέξης Π.

 

 

~ από alexpan στο Μαΐου 20, 2012.

Σχολιάστε

 
