Μυαλά κλειστά

όπως τα σχολεία. συμπίπτουν οι εποχές με τα κλειστά μυαλά μου. σύμπτωση άραγε? δεν θέλω να απαντήσω σε αυτό αν κι έχω αρκετούς τρόπους. Δεν θέλω να απαντήσω σε πολλά πράγματα τελευταία. Κλειστό το μυαλό. μάλλον γι αυτό δεν το βρίσκεις εδώ να γίνεται γράμματα με νόημα -ή χωρίς- συχνά. Δεν θέλω να απαντήσω σε σένα αλλά κυρίως σε μένα. Ας μην γελιόμαστε

Εγώ παίζω το βασικό ρόλο εδώ. Κι ας έρχεσαι να με βρεις, κι ας λέω για σένα. Αν εγώ δεν θέλω να κάνω την σκέψη λέξεις, δεν θα γίνουν. Μυαλά κλειστά γιατί έτσι. Γιατί επίτηδες βρίσκω χρόνο να κλέβω από τις παρέες για να έρχομαι εδώ και να βλέπω μια χαζή κυρίως ταινία (αφού όλες αν το σκεφτείς χαζές δεν είναι?) και να τρώω σοκολάτες από το ψυγείο. 
Να μοιάζω κανονικός και να μην κάνω κάτι παραπάνω από έναν τέτοιο. 

Μυαλά κλειστά, κλειστά και στόματα να μην λαλούν, να μην τραγουδάω συνέχεια, να αφήνω τους αλλους και να σκέφτομαι «κάποτε τραγουδούσα κι εγώ». Δυο τρεις γύρω γύρω να με σέβονται γι αυτό το κάποτε και να χαμογελώ. Όχι ότι με νοιάζει. Αλήθεια.

Μυαλά κλειστά, γλυκά πολλά και υγεία για την οποία δε νοιάζομαι πια. Και δεν θα νοιάζομαι μέχρι κάτι κακό να συμβεί. Και κράνος φοράω μόνο γιατί δακρύζω εύκολα από τον αέρα, μόνο γι αυτό κι ας σου λέω συνέχεια να φοράς κι εσύ και όλοι. Αφού μ αγαπάς ή είσαι ερωτευμένη ή ενθουσιασμένη ή γοητευμένη ακόμα και με την κοιλίτσα μου, με το μυαλό μου το κούφιο, με την πολυτάραχη ζωή μου δεν αλλάζω τίποτα. Τίποτα δεν κάνω για μένα αν δε με χαλάσει ολοκληρωτικά. Αυτό τουλάχιστον το χω κρατήσει φυλαχτό, ποτέ δεν το βγαλα από πάνω μου.

Μυαλά κλειστά και ανολοκλήρωτα. Όχι ότι πριν μπορούσα, αλλά τώρα ακόμα πιο δύσκολο έχει γίνει. Σκέψεις ανακατεμένες άλλες μισές άλλες απαγορευμένες, οπότε τίποτα για να γραφτεί σε λέξεις ηλεκτρονικές. οπότε τι θες?

τι περιμένεις? τα μυαλά τα κλειστά να μην τα περιμένεις. Να τα ανοίγεις ή να τα παρατάς στο καβούκι τους. Ναι έτσι κατάντησα τι θες? Είσαι νέα ακόμα, είσαι όμορφη, μια μικρή θεά τι με περιμένεις πότε θα ανοίξω? Η φρόντισε γι αυτό ή μες στη στεναχώρια σου φύγε. εγώ θα ανοίξω με τα σχολειά πάλι. έχεις χρόνο ακόμα. γιατί όταν ανοίξω εισιτήριο πάλι θα ψάχνεις να βρεις σε κάθε μου παράσταση. εδώ και παντού. μαζί με τα σχολειά πάλι εδώ να σαι..

σου χρωστάω κάτι μυαλωμένο..

 

μυαλά κλειστά

τι περιμένεις? αυτά που σιχαινόμουνα

με τις λεξούλες μου ανασαίνεις

ας πούμε ότι κρυβόμουνα..

 

το ήξερες ότι η λευκή σοκολάτα παχαίνει τρεις φορές περισσότερο από την γάλακτος?

 

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Ιουλίου 23, 2012.

Σχολιάστε

 
