τελευταία μέρα

νύχτα μάλλον. τελευταία νύχτα. Κάθε νύχτα θα μου πεις είναι μια τελευταία νύχτα. Στο σπίτι αυτό το όμορφο αντικειμενικά που ποτέ δεν έγραψα τίποτα. Στο κρεβάτι αυτό το μεγάλο, το άνετο που ποτέ δεν ξύπνησα τραγουδώντας κάτι. Στο μπαλκόνι αυτό που έχει την πιο εξαίσια θέα της πόλης που ποτέ δεν με ενέπνευσε σε τίποτα.  Τι παράξενο. Οι ποιητές, οι συγγραφείς, οι ζωγράφοι ουρές θα έκαναν εδώ για να εμπνέονται τα πιο μεγάλα έργα τους. Σε μένα τίποτα. Δεν λέει τίποτα όλο αυτό το όμορφο. Και τώρα από το τίποτα λίγο χρόνο ξεκλέβω για να πω ότι χαμένη δεν πήγε η τρίμηνη διαμονή μου εδώ, ότι είχε λέει κάποιο νόημα. 

Το καινούριο μου σπίτι βοήθησε στο να μην γράφω, να μην διαβάζω, να μην τραγουδάω αλλά να χαζεύω. Να χαζεύω στις ανέσεις, στις θέες και στις θεές του και να ξεκουράζω τον εγκέφαλο μου, το κορμί μου να κουράζω και να ηρεμώ απότομα. Ο καινούριος μου τόπος ένα μάτσο από παράθυρα ανοιχτά με αέρηδες από παντού να συναντιόνται στο κέντρο του σπιτιού. Αέρηδες κοπανιστούς που λέει κι ο πατέρας μου. Έκλεισα λοιπόν κι εγώ το μυαλό να μην κρυώσει.

Ποια τρύπα πρέπει να βρω τώρα να χωθώ μέσα να διαβάσω και να εμπνευστώ -πάλι λόγια του πατέρα μου, που πρέπει να ναι, πως να μυρίζει? Η μυρωδιά του ξύλου πολύ με χάζεψε. μήπως καλά κάνουν και το αποχωρίζομαι?

τελευταία νύχτα, πάλι προτρέχω και λέω ψέματα. φυσικά. το συνηθίζω. Για μένα είναι τελευταία γιατί δεν θα ξαναγράψω πάλι εδώ μέσα. Και τώρα χάρη κάνω σε αυτούς τους τοίχους και τα κούτσουρα τα όμορφα μαστορεμένα πάνω απ το κεφάλι μου. 

Φυσάει πολύ σήμερα. Κλείνω όπως όπως το μυαλό μου και γυρνάω στο χάζεμα. 

Δεν βιάζομαι της σκέψης, της μιζέριας το αντάμωμα

 

καληνύχτα σοφί(τ)α

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Ιουλίου 24, 2012.

Ένα Σχόλιο to “τελευταία μέρα”

  1. Καταπληκτικό! Και ποτέ δεν είδα αυτό το μέρος…. αχ και να ξερες πόσα έχω αναπολήσει εγώ για το δικό μου…. και τα πραγματάκια μου και οι μνήμες πόσες μνήμες… αχ γιατί να δένομαι με το κάθε τι? Γιατί να με γρατζουνάει η κάθε μικρή λεπτομέρεια?? Άτιμο πράγμα….

Σχολιάστε

 
