μισοκρύβομαι

από φόβο και μόνο ψηφίζω την ελαφρότητα. Της στιγμής. Την ξέρεις αυτή την ελαφρότητα. Χρόνια τώρα, όλα τα χρόνια την υποστηρίζεις.. με τα λόγια σου, με τις πράξεις σου. κάθε μέρα. Ψηφίζω κι εγώ σήμερα ελαφρότητα. σήμερα και για μέρες ακόμα. ελαφρότητα για το τι νοιώθω, το τι σημασία έχουν όλα, το πόσο σοβαρή είναι η ζωή. η δικιά μου, η δικιά σου, η συνάρτησή τους. 

από φόβο και μόνο όμως. πρόσεξε. δε συμφωνώ. ούτε μ αρέσω περισσότερο τώρα. δεν είμαι το ίδιο μάγκας και ναι. δεν είμαι το ίδιο αληθινός. φυσικά. όποιος φοβάται κρύβει πολλά. τα πιο σπάνια και τα πιο χρήσιμα για να τον καταλάβεις. όσο δεν σε φοβόμουν δεν σου έκρυβα τίποτα. τώρα.. από φόβο και μόνο μισοκρύβομαι. πίσω από λέξεις μισοκρύβομαι. πίσω από νεύρα μισοκρύβομαι. πίσω από συνήθειες μισοκρύβομαι. πίσω από σένα, πίσω από σένα μισοκρύβομαι..

διαλέγω τα λάθη που και που στη ζωή μου συνειδητά ή όχι. σήμερα διαλέγω το λάθος της ελαφρότητας. είναι αβάσταχτη και αυτή, καλά τα έλεγε εκείνος ο δήθεν σοφός, αλλά τη διαλέγω. Γιατί υπάρχουν κι άλλα πιο αβάσταχτα. Και τα θυμάμαι τώρα εδώ, γιατί εδώ εκτυλίχθηκαν πολλά. Τα βλέπω, με βλέπω. Με βλέπω και με λυπάμαι κουλουριασμένο στο πάτωμα. διαλέγω λοιπόν, συνειδητά βέβαια αφού το λέω φωναχτά, την ελαφρότητα.

με λυπάμαι όταν ζω αληθινά και στεναχωριέμαι όταν ζω ελαφρά. Ποιο να ναι άραγε το πιο δυσβάσταχτο..

Υπάρχουν κι άλλα χειρότερα, μπαίνει ο πατέρας μου στο δωμάτιο και λέει. μα φυσικά, όμως εδώ μιλάω για τα δικά μου δυσβάσταχτα, όχι τα αντικειμενικά, όχι του κόσμου όλου, αλίμονο. όταν φτάσω να πονάω περισσότερο με τα μεγάλα προβλήματα του κόσμου ολόκληρου θα είμαι ευτυχισμένος ίσως. θα με έχω ξεπεράσει. όχι όμως τώρα. γιατί τώρα είμαι μόνος μου εδώ κι έχω το δικαίωμα να ξαγρυπνώ για μένα. μα και για σένα φυσικά. μη χάνεις τον ύπνο σου. ξαγρυπνώ εγώ. κανένα πρόβλημα φυσικά. και αυτό να είναι το πρόβλημα..

Από φόβο λοιπόν λέω καληνύχτα σκέτη. και σήμερα. από φόβο δεν τραγουδάω από μέσα μου. από φόβο διαλέγω το χαζό, το κοινό και το λίγο. δε συμφωνώ με όλα αυτά, θυμήσου..

καληνύχτα.

σκέτη

Αλέξης Π.

 

~ από alexpan στο Αύγουστος 22, 2012.

Ένα Σχόλιο to “μισοκρύβομαι”

  1. Από τα πιο όμορφα σου….

Σχολιάστε

 
