στη μεριά της καρδιάς

Έχω φτιάξει έναν υπέροχο κόσμο. Κάθομαι μέσα του που και που και τον χαζεύω. Όλα τα χρώματα. Κι αυτά που ψάχνουν ακόμα οι καλύτεροι ζωγράφοι. κι όλες οι νότες. Κι αυτές που δεν υπάρχουν. Ο κόσμος μου ναι, αλλά είναι πάντα ο κόσμος μου μαζί σου. Με κάθε μαζί σου. Δεν έχει νόημα να έρχομαι εδώ μόνος. Μόνος είναι πάντα με σκοτάδια. Σα να παίρνει μπροστά αυτός ο κόσμος, σα να ανάβουν τα φώτα του λουνα παρκ μονο όταν έρχομαι εδώ μαζί σου.

Με κάθε μαζί σου.

Και όλα αυτά εδώ επίσης δεν τα έφτιαξα μόνος μου. Χωρίς λεφτά, μόνο με συναισθήματα τα έφτιαξα. Με συναισθήματα δικά σου. Κάθε φορά διαφορετικά αλλά δικά σου.

Κοίτα το παγκάκι αυτό το πέτρινο, εσύ το σκάλισες με το βλέμμα σου εκείνο το βράδυ. Τις πλάκες τις πολύχρωμες σαν φίδι στο γρασίδι από τους πιο πολύτιμους λίθους εσύ τις έφερες όταν πρωτοήρθες εδώ. Εσύ φύτεψες τα πιο ωραία λουλούδια, από αυτά που δεν μαραίνονται ποτέ μιας και τα φυτέψεις, κι ας με ξεχνάς..κι ας τα ξεχνάς εννοώ. Εσένα πάλι, πάντα θα σε θυμάμαι από το όμορφο πέτρινο σπίτι που παραγγείλαμε για τον κόσμο μου. Έφυγες μα αυτό είναι εδώ. Όμορφο και πέτρινο. Η θάλασσα όπως την φαντάστηκες εσύ, ο ουρανός όπως μου το περιέγραψες τότε εσύ..

Όλα όπως τα θελες. Όπως τα θέλατε μαζί μου, εσείς. Κι έμειναν τουλάχιστον αυτά, ο κόσμος μου, να.. εδώ είναι στην καρδιά μου. Και ανάβουν όποτε.. και θ ανάψουν όποτε θελήσεις να ξαναπεράσεις ή να περάσεις για πρώτη φορά από εδώ μέσα. Θ’ ανάψουν όλα μαζί και θ’ αναρωτιέσαι ποιος τα χτισε όλα αυτά, θα σε βασανίζουν οι μυρωδιές οι προηγούμενες, τα υπόλοιπα γούστα που υπάρχουν ακόμα και ζουν μέσα από τον κόσμο μου, μέσα απ την καρδιά μου.

Αλλά θα σου αρέσει όπως και να χει, θα θες να το ζήσεις όπως και να χει. Θα ρωτάς για περισσότερες πληροφορίες.. «πως χτίστηκε αυτό?» θυμάμαι να με ρωτάς πρόσφατα δείχνοντας το παγκάκι της το λίθινο.. Ή δεν θα ρωτάς τίποτα. Αναλόγως το χαρακτήρα σου.. Και θα φτιάξουμε μαζί ή όχι, με τη σύμφωνη γνώμη μου ή όχι κι άλλα σε αυτό τον κόσμο. Γιατί είναι ατέλειωτος, είναι αστείρευτος και δεν θα τελειώσει ποτέ. Εγώ μόνο θα τελειώσω.

Κι όταν τελειώσω θα μπω εκεί μέσα μαζί σου. Μόνο μαζί σου πια, να συντηρούμε τον κήπο μας, να βάψουμε ξανά τον ουρανό γαλαζοπράσινο, να κάνουμε τόσες δουλειές.. Τόσο μεγάλος, απέραντος που θα ναι.. θα χουμε πια μια ζωή να κάνουμε τόσες δουλειές..

Εγώ κι Εσύ.. 

στον κόσμο ΜΑΣ

 

αλέξης π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 8, 2012.

Ένα Σχόλιο to “στη μεριά της καρδιάς”

  1. κι ό,τι δεν σ’ αρέσει.. κι ό,τι είναι κακόγουστο.. να το αλλάξουμε..

Σχολιάστε

 
