μια πέτρα.

– κοίτα αυτή την πέτρα..! τι νιώθεις?

– πέτρα. νιώθω πέτρα. 

-και τα χρώματα? τα χρώματα πάνω της, δεν είναι ωραία τα χρώματα?

– είναι χρώματα. είναι μια πέτρα με χρώματα.

– τα χρώματα τα έβαλα εγώ, αλέξη μου, είναι από μένα τα χρώματα..!

– είναι πάνω σε μια πέτρα. 

– και δεν μου έφταναν όλα τα χρώματα, όσα ωραία σχήματα κι όσα ωραία χρώματα δεν έφταναν και πρόσθεσα και κάτι ακόμα..!

– ό,τι κι αν είναι, είναι πάνω σε μια πέτρα. 

– είναι με γράμματα δικά μου, είναι αυτό που έγραφε εκείνη την ώρα η καρδιά μου.. Στο ‘κανα γράμματα για να το θυμηθείς πάλι. για να μην ξεχνιέσαι.. 

– κ πρέπει να δω τι έγραψες τώρα πάνω σε μια πέτρα.

– στην αφήνω εδώ.. κοίτα την όποτε θες, δεν πειράζει. Θα φύγω τώρα.. εσύ κοίτα την όποτε θες. Δε με πειράζει.. είμαι σίγουρη πλέον, θα φύγω..

μια πέτρα. από πάνω μια πέτρα με χρωματισμένα σχήματα. από κάτω μια πέτρα με μολύβι να γράφει «σ’ αγαπώ». μια πέτρα.  

 

αυτό είδε. εκείνη τη στιγμή.

 

αλέξης π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 30, 2012.

Σχολιάστε

 
