καλλιτέχνης

Ευχαριστώ θε μου που μ έκανες καλλιτέχνη!

Δεν μπορώ να κοιμηθώ καμία νύχτα πλέον αλλά γράφω τέλειους στίχους!

Ευχαριστώ θεούλη που μ έκανες καλλιτέχνη!

Δεν έχω όρεξη να φάω το οτιδήποτε αλλά τα μάτια μου είναι τόσο εκφραστικά!

Ευχαριστώ θε μου που μ έκανες καλλιτέχνη!

Δεν θέλω να βλέπω άνθρωπο αλλά η φωνή μου είναι τόσο απαλή και ερωτική!

Ευχαριστώ θε μου που μ έκανες καλλιτέχνη!

Δε θέλω κανένα αλλά τα κοριτσάκια απο κάτω πόσο όμορφα νοιώθουν όταν τραγουδάω!

Ευχαριστώ θε μου που μ έκανες καλλιτέχνη!

Ο μόνος άνθρωπος που θέλω να δω δεν είναι εδώ, αλλά πόσα συγχαρητήρια μου δίνουν και για τη σημερινή παράσταση!

Ευχαριστώ θεούλη που μ έκανες καλλιτέχνη!

Σπαταλάω τη ζωή μου άσκοπα αλλά πόση προσπάθεια φαίνεται να έχω ρίξει στη δουλειά μου!

Ευχαριστώ θεέ που μ’ έκανες καλλιτέχνη!

Είμαι ανήμπορος να σηκωθώ απ το κρεβάτι και μένω ξύπνιος εκεί για ώρες, αλλά πόση ζωή κι ενέργεια χαρίζω στους ανθρώπους γύρω μου!

Ευχαριστώ θε μου που μ έκανες καλλιτέχνη!

Οι δικοί μου άνθρωποι ούτε που καταλαβαίνουν τι σημαίνει αυτό, αλλά οι ξένοι, οι άσχετοι, πόσο αγκαλιάζουν τα τραγούδια μου!

Ευχαριστώ θεέ που μ έκανες καλλιτέχνη!

Που ξέρω από τώρα ότι θα πεθάνω πολύ νέος γιατί απλά η καρδιά δεν πρέπει να χτυπάει έτσι συνέχεια αλλά τουλάχιστον θα λέω ότι έζησα έντονα τα λιγοστά μου χρόνια!

Ευχαριστώ θεέ μου που μ έκανες καλλιτέχνη!

Ευχαριστώ για τη μεγαλοψυχία σου! Για την απλοχεριά σου! Ήσουν και είσαι τόσο καλός μαζί μου! Τόσο που ανυπομονώ να ρθω εκεί να στα πω από κοντά! Τι καλός! ευχαριστώ!

Μια μόνο ευχή ακόμα μπορείς? μπορείς για χάρη μου? μόνο ένα πράγμα..

Για την υπόλοιπη ζωή μου να τα πάρεις όλα πίσω. Να με κάνεις ένα ανθρωπάκι που κοιμάται με τη δύση και ξυπνά με την ανατολή. Που θα βρει μια κοπέλα και θα παντρευτεί για να κάνει δύο παιδάκια χωρίς να τρελαίνεται για αυτή. Που θα πηγαίνει στη δουλειά κάθε μέρα και θα γουστάρει που βαριέται εκεί. Που θα πηγαίνει για καφέ με τους ίδιους φίλους κάθε μέρα και δεν θα βαριέται καθολου που λένε τα ίδια και τα ίδια.

Αυτό θέλω να με κάνεις. Ευχαριστώ για την μεγαλοψυχία σου αλλά θέλω να την πάρεις πίσω!! Τωρα αν γίνεται!!

χωρίς πλάκα θεέ! Μη με γαμάς άλλο. Κάνε με ηλίθιο ανθρωπάκι

ευχαριστώ

αλεξηςπ

~ από alexpan στο Νοέμβριος 29, 2012.

Ένα Σχόλιο to “καλλιτέχνης”

  1. τα έχεις μπλέξει, καλλιτέχνη. Ο θεός σου έδωσε την ικανότητα να τραγουδάς αλλά δε σου απαγόρευσε να μιλάς και να εξηγείσαι. Αυτό το έκανες μόνος σου. Ποτέ όμως δεν είναι αργά, και στο λέει….

    _ ένας άλλος καλλιτέχνης

Σχολιάστε

 
