ανέκδοτα ανέκδοτα

1ο. Το γαμημένο

εσύ μόνο θέλεις κάποιον να σε κάνει να γελάς 
κι απ τα γέλια, τα θλιμένα να ξεχνάς..
ίσως μόνο θέλεις τώρα από τα γέλια να πνιγείς
και ας σέρνομαι απ τον πόνο καταγής..

ίσως πάλι θέλεις κάποιον μες στα γέλια να το κάνεις..
να σ’ αγγίζει, γελαστή το ρυθμό πιάνεις..
Δε σε νοιάζει πόσο ωραίος, τι χαζός, πόσο μεγάλος..
από μένα θες απλά να είναι άλλος..

αλέξηςΠ

2ο. Το νοσταλγικό

Ακόμα ακούω τις πέτρες να μιλάνε στα κύματα
ακόμα περπατάς κι ακούω τα βήματα..
το γέλιο σου πλανιέται στον αέρα
και χαρωπή πως μπορείς να σαι όλη μέρα..
ακόμα ακούω το τρίξιμο από τα πίσω σου δοντάκια
και το δάκρυ σου να τρέχει απ τα κινέζικα ματάκια..
ακόμα την ανάσα σου να βαραίνει στο όνειρο το δεύτερο
και το πείσμα σου πάλι να μ αφήσεις λεύτερο..

ακόμα ακούω καρδιά μου λόγια σου σκληρά
αλλά και ακούσματά σου πονηρά..
ακόμα φτιάχνεις πρωινό και τραγουδάς το πρωί
κι όταν κάνεις μπάνιο του νερού ακούω τη ροή..
ακόμα ακούω το μολύβι σου πάνω στο χοντρό χαρτί
και το μειδίαμα της θλίψης σου μου γαργαλάει τ’ αυτί..
της σιωπής σου ακόμα ακούω τη φωνή
σαγαπάω πάλι φωνάζω..
..μα η σιωπή πιο δυνατή..

αλέξης π.

3ο. Το αισιόδοξο.

Όλα θα γίνουν όπως κάποτε, θα δεις
θα με κοιτάς μέσα στα μάτια και θα λιώνεις
Για μία νότα μου θα ψάχνεις να με βρεις
Σ’ ένα μου στίχο θα αρχίζεις.. θα τελειώνεις..

φτάνει να κάνουμε λιγάκι συντροφιά
να θυμηθείς όλα όσα νιώθεις σαν σε αγγίζω..
όλα τα λάθη σου γεμίζω με φιλιά
να βάλεις χρώμα στης ψυχούλας μου το γκρίζο..

Να δεις που κάποτε ξανά θα ερωτευτείς
και θα φουντώνεις κάθε μέρα που θα λείπω..
ψάχνεις ξανά στην αγκαλιά μου να κρυφτείς!
καταλαβαίνεις της καρδιάς μου κάθε χτύπο!

κι εγώ θα γίνω της ζωής σου ο γητευτής
και θ’ ακουμπήσεις στο λαιμό μου γι άλλο τόσο
την τόση αγάπη που ‘χω ακόμα να γευτείς
όλα τα λάθη μου σωστά πίσω να δώσω..

αλέξης π.

~ από alexpan στο Ιανουαρίου 8, 2013.

Σχολιάστε

 
