ορίζοντας καθορισμένος

καινούριος υπολογιστής, καινούρια κουμπιά να ακουμπάω. κορμιά να ακουμπάω? τι είπες? κουμπια. κουμπια να ακουμπάω καινούρια λέω.. ακούς ό,τι θες . ή ό,τι σου προλαβαίνουν. ή ό,τι υπονοείται. αλλά δεν ακούς. φαντάζεσαι. όπως κι εγώ.

πρέπει σε ένα υποτιθέμενο τραγούδι που παίζει στο μυαλό μου και χωρίς ακόμα να αποφασίσω ποιο είναι να γράψω ένα μεγάλο γρίφο να χεις να λύνεις για κάνενα μήνα που θα κάνω να εμφανιστώ ξανά εδώ μέσα. ο γρίφος λύνεται από έναν, από πολλούς, από κανένα.. τι περίμενες? να λύνεται από μένα? από μένα πάντως όχι. κανένας γρίφος μου ποτέ δε θα λυθεί από μένα. περιμένεις άδικα. το τραγούδι τελειώνει ή δεν έχει καν αρχίσει ακόμα.

και γράφω πρωτόγνωρα, γράφω πρωτόγονα χωρίς συνοχή και με λέξεις άκυρες που μόνο μπερδεύουν το νόημα και το κάνουν ένα γρίφο. και πας ξανά πίσω στις λέξεις να αναγνωρίσεις τη συνοχή που συνοχή δεν έχουν γιατί το κεφάλι μου δεν έχει. αφού ξέρεις για την μη συνοχή μου γιατί ψάχνεις οπωσδήποτε κάτι να βρεις για να πιαστείς να βγάλεις νόημα? είδες? κουνάς το κεφάλι σου, συμφωνείς μαζί μου και με τη μη συνοχή μου τώρα.πάλι. παλιά.

παλιά συνειρμικά συμμετρικά φιλοσοφήματα προκύπτουν όσο προχωρά το τραγούδι, αλλά με τωρινους στίχους αυτό. Το τραγούδι είναι ωραίο και οι στίχοι του λένε για σήμερα, για τώρα. Για τώρα όμως λένε όλα τα τραγούδια τα ανάλαφρα που ακούς τώρα χωρίς να θες εκεί που σε πήγαν. για παλιά λένε μόνο τα δύσκολα μας τραγούδια. και κρασιά. Κρασιά? Μύρισε ένα κρασί από πολύ παλιά τώρα. Εκείνο του ιούδα. που έσπασε όταν τράκαρα το πρώτο μου αυτοκίνητο και δεν στο έφτασα ποτέ εκεί που έπρεπε. και δεν το ήπια ποτέ. άρα ιούδας δεν είμαι. όχι δεν είμαι. λογικό συμπέρασμα νομίζω από όλα αυτά. προδότης δεν είμαι ποτέ. δεν είμαι ποτέ, όπως το έγραψα.

το τώρα με σταματά απ το συνεχες γράψιμο, του μυαλού γράψιμο. τώρα με σταματά, τώρα όχι. τώρα ναι. ανάσες από τώρα και από πριν. πιο ωραίες τώρα. τώρα είναι αέρας κανονικός. τότε είναι σκόνη. σκόνη κιτρινόμαυρη σκεπάζει τα πάντα. ή πολλά. σκεπάζω τα κομμάτια που θέλω κι όταν κάτι ο αέρας το ομορφαίνει λίγο ξανά ξέρω να βρίσκω άμμο πρόχειρη κάπου να πετάξω. από κάποια θάλασσα. σε όλες έχω πάει άλλωστε.  έχω πολύ. και θέλω κι άλλη. θα χρειαστεί.

γράφω στο νέο μου. πληκτρολόγιο. υπολογιστή. γραφω στο νέο μου σύμπαν. στα ίδια κάθομαι με τα ίδια κύτταρα να πιέζονται και να πονάνε. με τους ίδιους τρόπους. με τις ίδιες μυρωδιες και ήχους και βουές τις ίδιες. τα ίδια γαυγίσματα απ έξω, τα ίδια γέλια των φίλων. αλλά γράφω νέα. με τα ίδια όλα γύρω είναι όλα νέα.

το μυστικό

της σκέψης

με τα ίδια όλα γυρω, όλα γίνονται πάλι νέα. αυτό σημαίνει ζω όσο γερνώ.

αυτό σημαίνει ζω όσο πεθαίνω

αλέξηςπ

~ από alexpan στο Φεβρουαρίου 28, 2013.

Ένα Σχόλιο to “ορίζοντας καθορισμένος”

  1. ….τωρα,παλι,παλια…παντα…

Σχολιάστε

 
