βραδυπορώ

πας πίσω από διάφορες όψεις. η τεχνολογία βοηθά γαμημένα. λιγότερα μαλλιά μάλλον σημαίνει λιγότερα πράγματα να θυμάσαι. λιγότερα μούσια μάλλον σημαίνει λιγότεροι λόγοι να λυγίζεις. Με θυμάμαι να γελάω.

μόνο.

τώρα γελάω και κλαίω. γελάω και στεναχωριέμαι. γελάω και βαριέμαι. γελάω και μουτρώνω. γελάω και βρίζω. γελάω και σκοτεινιάζω. γελάω και ειρωνεύομαι. γελάω και μουρμουρίζω. γελάω και παραπονιέμαι. γελάω και φωνάζω. γελάω και πονάω. γελάω και νυστάζω. γελάω και πονάω. γελάω και πονάω.

μα με θυμάμαι να γελάω. μόνο. κράτησε λίγο εκεί στα παιδικά τα χρόνια. και λίγο εκεί πριν.. πόσο? γελάω και μετράω. πριν. πάντως με θυμάμαι. δε θα με ξεχάσω σ αυτό. να γελάω. σκέτο. σκέτο.

ωραίο ήταν. τώρα περίεργο. γελάω. αλλά κάτι είναι ακόμα εκεί. κάτι με τριβελίζει ακόμα. μια μύγα. ένα γαμημένο καλοκαιρινό κουνούπι. που μου τρώει τ αυτιά, τα μυαλά, τα σωθικά. είναι από αυτά που τα ακούς τη νύχτα όταν κοιμάσαι και προτιμάς να σε τσιμπήσουν παρά να σηκώνεσαι να το κυνηγάς το γαμημένο. Το αφήνω και γω. και σήμερα.

γελάω αλλά μου σπάει και τα νεύρα το κωλοκούνουπο.

θα μου πιει μια γουλιά αίμα καθώς φαίνεται ξανά σήμερα. Δεν πειράζει. θα φτιάξω άλλο εγώ.

έχω ακόμα τον τρόπο μου να γελάω. ακόμα κι έτσι. ας είναι.

γελάω κι έτσι.

ΑλέξηςΠ

~ από alexpan στο Απρίλιος 1, 2013.

Σχολιάστε

 
