χωρις τονους

μου στερει πραγματα αυτη η σκοτεινια.

μικρα. μεγαλα. πολλα. τι μου χαριζει ομως

σημερα θα σκεφτω τι μου χαριζει. το χω βαλει στοιχημα μια μερα, μια νυχτα, να μην σκεφτω τι χανω, να μην σκεφτω ασχημα.

μου στερει πραγματα. μου στερει ηρεμιες, μου στερει απλα συναισθηματα, μου στερει «σαγαπω», μου στερει ελευθεριες, μου στερει φιλους, μου στερει γελια.

τι ωραια τα γελια. αυτα τα χωρις λογο.

εχουν πολυ πλακα. γτ να μου στερουνται πεντε μηνες γελιου? ειναι κριμα.

η σκοτεινια ειναι κατι που δεν μπορει να προσδιοριστει ακριβως. ειναι η αμιλησια. ειναι η θυμηση. Η ο θυμος. η ταση για εμετο.

στερημενε μου εαυτε, ζησε ακομα μεσα στη χλιδη. για λιγο ακομα. ζησε με τα χερια και τα ποδια σου, οπως μου χε πει εκεινη η κοπελα η ασχετη εκ των πραγματων. αλλα δικιο ειχε. εχεις χερια και ποδια. κοιτα. κουνας τα δαχτυλα ολα και γραφεις σε κατι κουμπια χαλασμενα.

η σκοτεινια να μεινει. να μεινει και η ζωη. αυτο θελω. θελω να μαθω επιτελους τι κερδιζω απο αυτη. κατι κερδιζω.

δεν μπορει. υπαρχει για καποιο λογο

δε μπορει.

μεχρι να γραψω καποια στιγμη τι κερδιζω η σκοτεινια ειναι εδω μαζι μου, την αγαπαω και τη θελω

κι ας χανω

εσενα τοτε

εσενα τωρα

εσενα αργοτερα

 

αλεξηςπ

~ από alexpan στο Μαΐου 20, 2013.

Σχολιάστε

 
