ξέχασα να βάζω τόνους. στα κείμενα και στη ζωή μου. στα κείμενα απλά κάτι υπήρχε μέσα στο νέο μου λαπτοπ που δν μ άφηνε. τώρα αναγκάζομαι να γυρίζω πίσω που και που και να προσθέτω. αλλά χαίρομαι μόνο και μόνο που μπορώ να ξαναβάλω. βουτάω στην ησυχία και ξαναβγαίνω σώος. και συνεχίζω. Χθες τραγούδαγα με όλη μου τη δύναμη σε τόσους άγνωστους μπροστά αλλά το χειρότερο και σε γνωστούς. που θα με ξαναδούν γνωστούς. και σήμερα στην ερημιά βουτάω και αναρωτιέμαι τι μου έλειψε περισσότερο. η άγρια φωνή που με ξυπνά ή η ερημιά που μου μψυθιρίζει? είναι κάτι που μου έλειψε εκεί έξω? εδώ μεσα? είναι. οι τόνοι..

Δεν φημίζονται για την παρουσία τους οι τόνοι. είναι διακριτικοί και σε πολλές πολλές γλώσσες δεν υπάρχουν καν. σα να μην χρειάζονται. κι εγώ τότε γιατί χαίρομαι που τους ξαναβλέπω? δίνουν χρώμα στα γράμματα, χροιά στη φωνή μου. τραγουδούν οι τόνοι. χαίρομαι που τους βλέπω ξανά να υπάρχουν εδώ.. αλλά στη ζωή, στη ζωή είναι άλλο θέμα. δύσκολο φίλε να ξαναβάλεις τόνους στη ζωή σου. έχω ένα φίλο που τα παράτησε νωρίς. ισως να είμαι ο επόμενος. σχεδόν ξεχνάω τώρα πια πως είναι να ζεις με τόνους. σε διάφορους τόνους.

τη μουσική της ζωής ξεχνάω. τόσο λίγο κι ο κόσμος όλος.

μου λείπουν οι τόνοι. δεν ξέρω αν τους πήρες μαζί σου αλλά μου λείπουν. δεν ξέρω αν τους έχεις εσύ αλλά μου λείπουν. δεν ξέρω αν θα τους φέρεις ποτέ πίσω αλλά μου λείπουν. θέλω ξανα να τονίζω τις ανάσες μου. να τονίζω τα τραγούδια μου, τις χαρές μου, τους φίλους, τις ιστορίες μου. κι ας είναι κλεμένοι ή χαρισμένοι ακόμα. εγώ θέλω..

 

 

θέλώ πόλλόύς τόνόύς έστώ κάί άπό λάθός

άλέξήςΠ

~ από alexpan στο Αύγουστος 9, 2013.

Σχολιάστε

 
