κυριως ομως

αγαπησα

τον τροπο μου με κοιταξες τρομαγμενο μηπως ειμαι ακομα θυμωμενος πριν μπεις στο αυτοκινητο μου Δ. μου

αγαπησα

τον τροπο που ετριζες τα δοντακια σου μεσα στον υπνο σου και σε καθυσηχαζα οτι ολα ειναι καλα Σ. μου

αγαπησα

τα δακρυα σου για το καημενο το γατακι που καταλαθος το χτυπησα με το αυτοκινητο κι εμεινε αβοηθητο Β. μου

αγαπησα

τα δαχτυλακια σου σταυρωμενα στα δικα μου παρανομα και μες το αγχος μη μας δουν Μ. μου

αγαπησα

τον τροπο που το καναμε στο αυτοκινητο οσο περιμεναμε την οδικη βοηθεια Β. μου

αγαπησα

τη μυρωδια σου οταν ερχοσουν με το τρενο και σε επαιρνα και καθομασταν στη θαλασσα Α. μου

αγαπησα

ολες τις φορες που κοροιδευες το «ε» μου, το «ενταξει» μου και το «μπραβο» μου Ε. μου

αγαπησα

το κρυφοκοιταγμα σου ευθεια στα ματια μου ενω εκανα οτι επαιζα στο κινητο Μ. μου

 

 

αγαπησα στιγμες. στιγμες ειμαι. στιγμες που φτιαχνονται απο δυο καθε φορα. η ζωη μου δεν ειναι δικια μου. ειναι στιγμες που φτιαχτηκαν απο μενα και αλλους. αλλες. η ζωη μου ολη ειναι στιγμες, ειμαι στιγμες που αγαπησα.

οι στιγμες δεν ειναι δικες μου η δικες σου η δικες της. οι στιγμες ειναι δικες μας. αλλων καθε φορα αλλα δικες μας.

και οσο ομορφο κι αν ειναι αυτο, ειναι συναμα και ο λογος που μετανοιωνεις για το οταν μου πες κι εσυ πως μ’ αγαπας. κι εσυ. και κεινη..

 

κι αλλες φορες γελαω γι αυτο, αλλες κλαιω.

κυριως ομως

ζω γι αυτο..

κι αλλες φορες γελαω γι αυτο, αλλες κλαιω.

κυριως ομως..

 

κλαιω γι αυτο..

 

αλεξηςπ

~ από alexpan στο Σεπτεμβρίου 27, 2013.

Σχολιάστε

 
