τ’ αηδονι

καθομαι μες το σπιτι μου κι ακουω τ αηδονια

για ερωτες κελαηδουν, για αγαπη λεν αιωνια

 

κλεινω σφιχτα τα ματια μου μα οι νοτες τους τρυπανε

και βγαινω εξω, ο φτωχος, να ψαξω που με πανε

 

τρομαζω με τα βηματα, φοβαμαι ξενα μερη

μα το αηδονι υποσχεται αγαπη πως θα φερει

 

κι οταν στο δασος του χαθω αρχιζει να θεριευει

μου λεει την αληθεια του πως το κακο γυρευει

 

χιμαει μες τα στηθια μου, το ραμφος του μου μπηγει

μικρο ειναι τ αηδονι μου, μικρη η πληγη που ανοιγει

 

ειμαι πια παλι σπιτι μου, ειμαι πια παλι μονος

αηδονι δε μου τραγουδα, περασε κι αλλος χρονος.

 

μικρη πληγη μα ανοιχτη, που καθε τοσο σταζει
πινω γουλιες το αιμα μου πινω γουλιες μαραζι..

 

αλεξης π.

~ από alexpan στο Οκτώβριος 19, 2013.

Σχολιάστε

 
