τελεια μικρου μηκους

μια τελεια. με μια τελεια ολο αυτο ξεκινησε. και την ειχε δει τοτε η βασια την τελεια. θυμασαι? και δεν μου ειχε πει τιποτα η ατιμη. εξυπνη παντα και σωστη η βανουλα. και μπηκε και διαβασε τις χαμενες σκεψεις μου που βρηκαν καταφυγιο σε

μια τελεια.

μια τελεια. ψαχνω να βρω που θα κρυψω αλλη μια. για να την ανακαλυπτεις ποτε εσυ ποτε εσυ και να μπαινεις πιο βαθια στο μυαλο και στην σκοτεινια μου. εδω η κοιλαδα αυτη εχει πια πολυ ηλιο. απο μια τελεια θα αρχισουν ολα σαν το συμπαν. και θα τελειωσουν και θα ξαναρχισουν απο

μια τελεια.

φοβομουν τοτε να τα κανω ολα αυτα εδω μεσα γραμματα με νοημα. η κυριως χωρις νοημα. γιατι θελω να το πιστεψεις αυτο. τα περισσοτερα ειναι χωρις νοημα. να, οπως αυτα που γραφω τωρα. φοβομουν να τα κανω λεξεις και τα κανα ολα μια τελεια. που πατιεται. κι αν την πατησεις θα την θυμασαι για παντα. Ακομα κι αν απλα ειναι

μια τελεια.

μεγαλωσα και φοβαμαι. εμεινα μονος και φοβαμαι. ειμαι μικρος και φοβαμαι. εχω πολλες παρεες και φοβαμαι. οπως και να χει αυτο δε θα φυγει. τι ισχυει δεν ξερω και δεν ξερεις, μη βγαζεις συμπερασματα. μη βγαζεις συμπερασματα ματακια ομορφα και γουρλωνεις τα ματακια σου οπως οταν εχεις μια ωραια ιδεα! με μισανοιχτο το στομα τωρα και μισογουρλωμενα ματακια σε βλεπω μπροστα μου αυτη τη στιγμη να φωτιζεσαι απο την οθονη του λαπτοπ. το ορκιζομαι σε βλεπω! αλλα εδω ηρθα να σας μιλησω σημερα για

μια τελεια.

και θα την βρεις μια μερα και θα μου πεις εκει που θα μπαινοβγαινεις μεσα στα μαλλια μου «την βρηκα κι εγω την τελεια σου». και θα εχεις αυτα τα λαμπερα ματακια να σε κρυβουν, να κρυβουν τη σκοτεινια σου. αλλα δε θα τα δω. γιατι παλι. το ξερεις πια παλι. θα χωθω στην αγκαλια σου και θα κοιμηθω πριν προλαβεις και με διαβασεις μεχρι το τελος. τι περιεργο να μαθαινει κανεις για μενα απο

μια τελεια.

.

 

Αλεξης Π.

~ από alexpan στο Νοέμβριος 19, 2013.

Σχολιάστε

 
