ειναι C-Em-F-C-F-C-G-Am-F και παλι.. μεχρι να κοιμηθεις

Ψαχνει ψαχνει. Βρισκει. Ισα για να χαρω. Και μετα χανεται. Μου θυμιζει πολλα..

Τα τραγουδια που απαγορευονται συνεχιζουν να αυξανονται. Όχι σε μενα. Σε μενα δεν απαγορευεται τιποτα. Είναι τα τραγουδια που ζουν μεσα από καποιον. Ελπιζω να εχεις ένα τετοιο τουλαχιστον που θα ζει μεσα από μενα. Για σενα το ελπιζω κυριως αλλα και για οποιον με γνωρισε. Δικο μου η μη, ένα τραγουδι να μυριζει εγω στην πρωτη του νοτα. Κι οποιος κι αν είναι διπλα σου, ο,τι κι αν κανεις, ο,τι κι αν σου κανει να είναι το μυαλο σου, η καρδια σου και οι αισθησεις σου ολες σε μενα προσανατολισμενες.

Τα τραγουδια τα απαγορευμενα συνεχως αυξανονται. Δεν μπορω να τραγουδησω μεσα στο σπιτι τουτο δυο λεξεις κολλητα «προσωπα» «θλιμενα» . με μια αποσταση χρονικη τη μια από την άλλη ναι αλλα κολλητα ποτε. Μεσα σε τουτο το σπιτι θα ταν ιεροσυλια.

Τραγουδια χαζα της αγαπης για το χρημα, γιατι γι αυτό φτιαχτηκαν, όπως το χαζο σαγαπω για το τωρα το πριν το μετα και το παντα. Κάθε φορα που μου ερχεται σκεφτομαι τi μαλακια στιχος και αμεσως μετα την πρωτη μου αγαπη. Αυτή τουλαχιστον τη σκεφτομαι με ένα χαμογελο και μια απαλη ζεστασια.

Τραγουδια ξενα που υποθετουν ότι αυριο θα βρω το δρομο μου.. “maybe tomorrow..” απαγορευτηκε δια ροπαλου προσφατα, όταν κολλησε μπροστα, πανω του και πισω του το σαγαπω το δικο σου. Μικρα σαγαπω πολλα στη σειρα κανουν κακο στην υγεια να ξερεις εσυ. Στην υγεια σου. Θυμισου το

Τραγουδια που με θελουν αυτά που σου λεω κάθε βραδυ να στα πω μια φορα κι όταν ξημερωσει.  Χαρουμενα θλιμενα, όπως εσυ παντα αλλωστε. Ακομα κι όταν σε ταραζω λες απλα γελαστα «μη με ταραζεις» και τελειωσε η ιστορια.

Τωρα που βρεχει βαλτο να τ ακους. Γιατι όταν το ακουω εγω εισαι μεσα στις σταγονες και κοιτας σα χαζο, λες και δεν καταλαβαινεις, λες και δεν σε καταλαβαινω τι θες να πεις με αυτό το μειδιασμα το πονηρο και αθωο σου καθε φορα που συναντωνται οι ματιες μας.

Δε θα το θυμασαι. Αλλα αυτό το σαγαπω με το μπλε και το μαυρο.. ηταν δικο μου κι αυτό. Απλα σ αρεσε και μου το χες πει. Όπως πολύ πολύ αργοτερα σ αρεσε και το δηλωσες αναλογα. Τοσο αργοτερα που να μην θυμασαι καν ότι καποτε μυριζε εγω. Δεν πειραζει, εκει ειμαι με τα δικα μου ένα κλικ μακρυα οποτε με θες. Οποτε γαμησου τωρα και ακουσε με αργοτερα. Μια χαρα σχεδιο! Δεν πειραζει εκει θα μαι εγω. Είναι ευκολη η προσβαση στους ηχους μου. Αυτό ισως σε καθησυχαζει κιολας για μενα. Όπως θες.. ασε ενα ψεμα σου στα χειλη η στο λαιμο μου πριν φυγεις

Το “goodbye” για μενα είναι ιερο. Μου θυμιζει φιλο που πεθανε. Το μονο φιλο που πεθανε μεχρι τωρα και για παντα ελπιζω. Μακαρι να ζησουν για παντα ολοι μου οι φιλοι. Πιστευω μονο γι αυτους μια εξαιρεση θα μπορει να γινει. Για μενα είναι ιερο για αλλους λογους. Αλλα για σενα ο λογος ειμαι εγω. Το θυμαμαι και το σεβομαι

Χαζουλκα σε θυμαμαι να χορευεις ακομα την ισπανικη χαζομαρα “tengo la camisa negra..” στον υπνο μου με λαθος ρυθμο και να κανεις σαν ελατηριο. Στο ονειρο μου ειχες κι ένα μαχαιρι και με μαχαιρωνες λεει παραλληλα! Τι θυμηθηκα! Θυμησου κι εσυ δεν είναι κακο. Καλα εισαι πια το ξερω, οποτε θυμησου

Θυμησου όμως κι εσυ τωρα. Θυμησου τι ειπα. Απαγορευμενα όχι για μενα. Είναι μια χαρα τραγουδια όλα αυτά. Είναι γεματα γελια η κλαματα τους. Γεματα αγαπες δηλωθεντες σαν αγαπες τοτε. Τοτε. Ξερω ακριβως τι σημαινει αναμνηση. Αναμνηση είναι να μην τη ζεις. Να την θυμασαι μονο. Θυμησου κι εσυ την επομενη φορα που θα αλλαξεις τραγουδι γιατι «δεν  το μπορεις», πως δεν υπαρχει απαγορευμενο τραγουδι. Ακου το. Ξανα. αλλα για πρωτη φορα ακουσε το! Είναι ομορφο από μονο του, μην το φυλακιζεις σε μια αναμνηση. Εστω και για λιγο αστο ελευθερο. Αυτό κι εσενα.

Σε φιλω γλυκα,

Θα κοιμασαι τωρα στο παιδικο σου δωματιο, που ακομα δεν ξερω πως είναι..

αλεξηςπ.

~ από alexpan στο Ιανουαρίου 22, 2014.

Σχολιάστε

 
