εγώ όχι

«Και πως ήθελες να ναι? Θυμήσου. Τα βαριά αισθήματα φέρνουν και βαριές λέξεις. Και μετά τις κουβαλάς. Θυμήσου. Εσύ έχεις πολλά περισσότερα χρόνια για να ανακαλέσεις θύμησες. Πολύ περισσότερο καιρό σου πήρε η ζωή κι ακόμα δεν κατάλαβες. Με ρωτάς. Γιατί με ρωτάς? Δε μιλάω πολύ. Μα τα θυμάμαι όλα. Νομίζεις πως δε θυμάμαι? Επειδή έτσι σου λέω? Όχι. Δεν το πιστεύω αυτό για σένα. Ξέρω πως δεν είσαι τόσο απλός. Τόσο απλός για να πιστεύεις το «δεν ξέρω» μου, το «δεν θυμάμαι»  μου. Κι όμως ρωτάς. Ρωτάς και ξαναρωτάς. Περιέργεια. Ανασφάλεια. Ή απλά τρόπος να πιάσεις συζήτηση. Να ακουστεί κάτι μέσα στο αυτοκίνητο. Μα ας μην ακουστεί τίποτα. Αφού κι εσύ τέτοιος είσαι σαν εμένα. Ας μην ακουστεί τίποτα λοιπόν. Γιατί δεν σταματάς? Γιατί δεν το βουλώνεις πια? Θα πάρω θάρρος και θα βρώ τον τρόπο! Θα πάρω θράσος και θα σε φιλήσω!

Θυμάμαι καθετί. Που πήγαμε. Κάθε σου λέξη. Κάθε μικρή κίνηση με το δεξί χέρι σου πάνω μου. Κάθε ανάσα που έπαιρνες κι έπεφτε πάνω μου. Θυμάμαι να κλείνω τα μάτια και να με φιλάς. Θυμάμαι κάθε κύτταρό σου στα χείλη μου. Θυμάμαι κάθε μόριο μυρωδιάς σου. Θυμάμαι την ιδρωμένη σου παλάμη πάνω στο πρόσωπό σου. Τα θυμάμαι όλα. Αλλά «δε θυμάμαι». Φυσικά. Γιατί τα μεγάλα λόγια φέρνουν μεγάλες συγκινήσεις. Οι βαριές λέξεις βαριά αισθήματα. Ή το αντίθετο. Θυμάμαι την πρώτη φορά. Τη δεύτερη. Την τρίτη. Την τέταρτη. Όλες ξεχωριστά. Σε κάθε λεπτομέρεια. Και τις θυμάμαι όλες μαζί μπορεί μέσα σε μια στιγμή. Μια χρονική ή τοπική στιγμή. Σε μια νότα ή ένα bit από κομμάτι active member.

Αλλά μη ρωτήσεις ξανά. Γιατί μπορεί να μην κρατηθώ. Απλά σε κοιτάω για να καταλάβεις ότι δεν γίνεται να μη θυμάμαι. Απλά το βλέπεις κι εσύ. Μη ρωτάς λοιπόν. Άφησα τα δάχτυλά μου να στο πουν όταν δειλά αγκάλιασαν ένα κομμάτι σου. Άφησα τα μαλλιά μου να στο πουν όταν τα άφησα λυτά πάνω σου. Άφησα τα χείλη μου να στο πουν και το δέρμα μου, όταν κόλλησαν όσο τα άφησες πάνω στα δικά σου. Ήμουν σαφέστατη. Η συζήτηση για θύμησες θα τελειώσει εδώ. Ό,τι άλλο θες. Ό,τι άλλο θες στο τώρα. Και στο μετά. Και στο πάντα. «

~ από alexpan στο Μαΐου 29, 2015.

Σχολιάστε

 
