όλα. αλλού.

Πρώτη φορά το ξεκινάω ανάποδα αυτό. Ποτέ δεν έγραφα πρώτα τον τίτλο. Τώρα μου καρφώθηκε. Επί ώρες. Κι άρχισα έτσι. Όλα αλλού. Η πρώτη φορά που το θέλω. Που το πιστεύω. Που το προσπαθώ τόσο έντονα. Που κοιμάμαι με αυτό το όνειρο. Και που δεν είναι αντίδραση σε πίεση από μια άσχημη ζωή εκεί έξω. Από μια ασχήμια που σε σκέπαζε και νόμιζες οτι σε ζέσταινε, ενώ σε σκέπαζε για να πεθάνεις από ασφυξία. Πρώτη φορά δεν είναι αντιδραστικό στην ηλιθιότητα ενός, στην κούφια ομορφιά του, στο ψεύτικο γέλιο του, στην αρρωστημένη φύση του που παίρνει χαρά από την κατάντια σου. Πρώτη φορά έρχεται από μένα, από μέσα μου. Πρώτη φορά ένα όνειρο από μένα για μένα. Και μόνο.

Είναι πολύ ωραίο να κοιμάσαι με ένα όνειρο που δεν στρέφεται γύρω από κάποιον. Γύρω από έναν άνθρωπο. Άλλον. Στρέφεται γύρω από σένα. Είναι τόσο ωραίο αυτό το εγωιστικό που κάνεις εκ γεννετοίς τελικά, μικρή μου. Καλά κάνεις. Καλά έκανες και καλά κάνεις. Να νομίζεις ότι όλα αυτα, ο καθένας που σε αγάπησε, απλά θα σου κόψουν τα φτερά. Καλά κάνεις. Να μην ενδιαφέρεσαι για κανένα στην πραγματικότητα αλλά να γεμίζεις την ανθρώπινη φύση σου με άτομα που απλά τυχαίνουν δίπλα σου μια περίοδο της ζωής σου και ύστερα να προχωράς. Καλά κάνεις. Που έχεις ξεχωρίσει το χωρόχρονο σε χώρο και χρόνο. Αν έστω ένα από τα δύο είναι διαφορετικό στις διαδράσεις σου με τους εραστές σου, τότε εξ ορισμού δεν γίνονται την ίδια περίοδο ή στον ίδιο τόπο. Οπότε επιτρέπονται. Καλά κάνεις. Καλά έκανες όταν ακόμα ήσουν μικρή και δεν το καταλάβαινες, καλά κάνεις και τώρα που μεγαλώνοντας κατάλαβες τον εαυτό σου. Αυτό που σου εξηγούσα εγώ και τσαντιζόσουν γιατί δεν ήθελες όλα να τα μαθαίνεις έτοιμα, αλλά να τα ανακαλύπτεις μόνη σου. Καλά κάνεις. Δεν πρόδωσες κανένα. Κανείς δεν πρόδωσε κανένα. Έτσι ζουν οι άνθρωποι. Έτσι είναι. Μεγαλώνω πολύ αργά και σιγά σιγά καταλαβαίνω κι εγώ.

Κι εγώ λοιπόν τα θέλω πλέον όλα. Κι όλα αλλού τα θέλω. Να αλλάξει ο χώρος και ο χρόνος, να μη μείνει τίποτα όρθιο από τα κεκτημένα μου, τίποτα να μην έχει σημασία από τους κόπους μου. Παίρνω μόνο τις προϋποθέσεις που αυτοί δημιούργησαν για κάτι νέο, κάτι μεγάλο, κάτι άλλο. Νέο με πάνω από τριάντα χρόνια ζωής. Ναι. Νέο. Και ολόκληρο και αλλού. Να τσεκάρω πριν φύγω την υγεία μου, να προστατεύσω την ψυχική μου υγεία επίσης και τέλος. Όλα τα άλλα αλλού.

Τα ξύλα τέλειωσαν. Η φωτιά στέρεψε. Βάλε φωτιά και φύγε κι εσύ. Κάπου θα καίγομαι.

Πάντα κάπου θα καίγομαι.

όλος.

αλλού.

Αλέξης Π.

~ από alexpan στο Ιανουαρίου 16, 2017.

Σχολιάστε

 
